Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

tråkig kommentar...

Publicerad 2011-05-30 09:55:15 i Allmänt,

...hade ju möte med min coach i torsdags, vi går igenom lite av de vi pratat om och förutsättningar för att komma vidare...men hon släppte en kommentar som jag tyvärr går å retar mig på...ska ta de med henne imorn men när hon frågade hur de va med hundarna så sa jag ju naturligtvis som de va att båda var sjuka igen...då släpper hon en kommentar som fick mig att bara känna att va fan säger du???...hon sa att du kanske får göra ett val nu när de gäller dina hundar och dig, när du inte har råd att gå på BK pga sjuka hundar??...börja tänk på dig själv å ditt välmående...va då val, ska jag välja bort mina hundar för att gå på BK under en tid, e de inte mina tjejjer som får mig att komma ut å motionera som jag gör??...kanske lite B att hänga upp mig på de men de har jag gjort så imorn ska jag ta de med henne när vi ses...jag vet att jag kan överreagera på simpla kommentarer men man får ALLTID försvara sig inför andra när jag nu har 2 stora hundar och inte arbetar, hur kan jag då PÅSTÅ att jag har värk å mår skit i kroppen???
Alla som har något djur VET hur mycket man får av de...man kommer ut å man måste oavsett hur jävlig värken än e...men man e så jäkla glad när man väl kommer hem att man tog sig ut iaf!!!....ibland önskade jag att de syndes på utsidan hur man egentligen mår...de vore enklare å man skulle få en annan förståelse...får ibland höra att jag ser så pigg å alert ut...men helt seriöst!!...jag går inte ut å umgås med folk när jag mår skit, då har jag mina promisar med tjejjerna sen ligger jag...nåja...man lär alltid få kommentarer så de e bara att försöka gilla läget även om de gör ont å man blir less...


Lilltrolls sedvanliga sovstil i fotöljen


Lilltroll


Skulle man överhuvudtaget vilja göra sig av med sina älsklingar??
NEEEEEJJJJJJJJJJ aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-30 10:26:31

haha ja men gud tänk om de e så :) har fortfarande inte kommit på vem de va :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-05-30 11:01:17

Men vilken kommentar!! Vad är det för en människa!



Det är ju djuren som gör livet värt att leva och det är ju inte direkt så att man det bara är att göra sig av med dom, finns känslor med i det hela! :)

KRAM på dig!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-30 20:05:01

Man ska ju aldrig behöva välja bort sina vänner! Dem tillför betydligt mycket mer än något annat!!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-30 22:54:03

Verkligen puckad kommentar.....Men tyvärr rätt typiskt för någon som inte har hund själv, för jag antar hon inte har det. Och om hon har så tycker jag verkligen synd om den.



Kan förstå det måste vara jobbigt att folk säger att "Du ser ju så pigg ut, inte kan det vara nått fel på dig" Lite tråkigt att folk inte kan förstå att vissa sjukdommar syns inte utanpå.



Ha det bra nu och skäll ut kärringen rejält nästa gång du ser henne ;)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-31 08:03:56

Jag tycker att det är jätte bra om du tar upp det. Om hon ska vara din kontakt person så är det bra att hon får reda på hur du känner när hon säjer så. Stå på dig. Underbara bilder som vanligt på dina tjejer. Kram och ha en fin dag.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-31 08:45:38

Sv: Nä, precis! För en "vanlig" människa är en hund bara en hund - men för en hundägare är det så väldigt mycket mer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela