Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Torsdag redan??...

Publicerad 2011-05-05 09:31:15 i Allmänt,

...dagarna drar iväg å jag hinner inte riktigt med...eller så e de min försoffade sida som inte gör det...var som skrivet förut på rehab gruppen i tisdags å de kändes ju bra, fick lite hemuppgifter vi ska klura på tills vi ses på måndag med couchen Maria å sedan i grupp på tisdag.
Vet ännu inget om hur de kommer se ut för mig framöver...fick tag på AF tanten igår å vi ska ha ett möte den 19 maj...fick inga konkreta svar alls för hon visste inte heller...hon sa det att de får så mycket skit av de som e inskrivna för att alla  e mer eller mindre frustrerade över sin situation å hon sa de att de har inte fått några direktiv å vet i dagsläget inte hur de ska gå vidare med oss...de va som hon sa hon förstår absolut ATT man blir irriterad å frustrerad  men de e ju inte de som sitter på informationen för de har inte fått någon....skulle absolut inte vilja jobba som handläggare på AF som de e nu!!.
...ringde å kollade med en tjejj som ska hålla i lydnadscupen om jag fick vara med me  Nova...sa att jag tänkte ha munkorg å även spårlinan på för att säkra upp Om hon skulle gå igång å de va absolut inga problem alls...blev tyvärr inget igår men vi ska köra på onsdag nästa v å de övriga gångerna oxxå hade jag tänkt mig om de funkar bra. Hade en kontakt med Cathrine (MH domaren) som vi träffade å hon tyckte absolut vi kunde vara med...jag märker ju om hon går upp i stress å då e de bara att bryta...någonstans måste jag ju börja för att se om hon kan fungera med andra hundar...hon har ju varit så focuserad när vi tränar å inte brytt sig i andra hundar så jag hoppas att de fortsätter så... lite foton från snöeridagen kommer här...har "lärt mig" hur jag ska göra på denna datorn som e heeelt annorlunda än den förra "som vi fick veva igång" =P njae inte riktigt en stenålders dator men näst intill *L*



Nova drog igång med kamp om spårlinan

...sen började snöovädret ...

Snön låg kvar och igår låg de snö bitvis i skogen...

Matte satte upp oss för fotografering men vi ville inte va med...

Nästan framme vid bilen, tunn fleecejacka va INTE nog att ha på sig...

Fina lilltroll

dragkamp innan hemgång...här regnade det ist för snöeriet...

Här stod de som spön i backen å de ångade från marken...

Så här såg växterna ut på ballkongen när jag kom hem...

...kikade ut genom fönstret å fick se detta ymniga snövädret...

Kommentarer

Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Publicerad 2011-05-05 10:43:11

Vilka fina hundar!



Önskar dig en härlig dag!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-05 13:52:35

Underbar bild när tjejerna tittar åt varist håll. Så söta. Lycka till med AF. Jag förstår att det är frusterande. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-05 15:09:33

Inte kan man tro det är i början av maj när man ser dina bilder. Hoppas värmen kommer så det försvinner också.

Vad bra att du kan vara med på lydnadscupen och att du får använda munkorg och spårlina.



Japp det är tävling igen på lördag. Får verkligen hoppas hon hittar alla pinnarna då :) Man tappar ju så mycke poäng med 2 pinnar borta som sista. För varje pinne som är borta är det 21 poäng mindre :(



Ha en fortsatt bra dag :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-05 16:49:41

Nä, dem handläggarna har nog inget roligt jobb i dagsläget :/



Hoppas att det löser sig för dig i alla fall så att du får svar på vad du ska göra, och hur!



Sv: Tack så mycket! :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-05-09 10:29:23

Nej skulle inte heller vilja jobba på AF nu för dom flesta är frustrerade och arga för att dom inte vet något,eller ger något bra stöd!

Jag hoppas det blir bra för dig!

Kanon fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela