Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Stoltare än stoltast!!

Publicerad 2011-05-12 08:32:57 i Allmänt,

...ja de e jag verkligen, lilltroll skötte sig jättebra på planen å hon gick inte upp i någon stress, kände mig trygg med henne så jag skippade spårlinan helt, däremot hade jag munkorgen på vid några moment...poängen blev inte de bästa men de va ju inte de jag var ute efter heller...de blev jackpot ändå för min del...ska även köra de resterande två tillfällena i lydnadscupen. Platsen så stod jag bara framför henne, hon låg kvar men käkade upp ett gäng myggor under tiden, tandvisningen inga problem, linförigheten gick sådär...fanns en hel del gott att lukta på under vägens gång, läggande under gång satt hon sig, blev rätt snopen för de har hon aldrig gjort tidigare, inkallningen gick bra, ställandet så satte hon sig innan tävlingsledaren kommenderade sitt, apporten tog hon men släppte precis innan kommenderingen, hindret gick hon på sidan om..helhetsintrycket fick vi en åtta på så ja jag e sååå förbenat stolt över hennes attityd, ingen stress men lite spänd...Lilla Mia följde med in å kollade...spännande med så mycket hundar...frågade om hon ville fota lite å de gjorde hon med besked, minneskortet räckte inte till!! *L* men hon var nöjd om än lite uttråkad ett tag då de drog ut på tiden...de var 13 ekipage som skulle köras igenom så väntan blev lång eftersom jag valt att få nr 1 så jag slapp hamna mitt i på platsläggningen å kunde stå en liten bit bortanför de andra...här kommer lite foton som Mia tog...lite suddiga men man ser nog ändå! =P



Linförigheten


Hindret

'
..å de bästa av allt när vi var klara, fick njuta av att rulla sig i gräset

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-05-12 10:18:48

Härligt!

Som sagt, skit i poängen och njut av hennes attityd.

Du får lov att höja kraven efter hand. Förstår om du är superglad!

/Kicki

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-05-12 12:01:22

Ni är SÅ DUKTIGA :) Du har jobbat bra med Nova och ditt eget självförtroende :) Poängen spelar ingen roll, Nova fanns sig ju i situationen utan att gå upp istress och det är ju super :) Bra att ni har möjlighet att träna på det här sättet :)



Kramisar

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-12 12:13:57

Vad roligt att det gick så bra :) Bra jobbat! :) Hoppas att det bli en stor belöning för er båda i helgen! :)

Postat av: Elin & Noz

Publicerad 2011-05-12 13:43:00

Härligt att det kändes och gick så bra för er igår :-) Grattis! Tack ja han är glad parvel min lilla pälsboll :-) Ha det gott !

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-12 14:21:59

Grattis! Vilken känsla! Vad roligt och jag hoppas att du somnade med ett leende på läpparna det skulle jag gjort. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-05-12 15:19:02

va skoj när det går bra. :) grattis!



sv: ja visst e han. hehe! ska börjas i tid! han hade en bebis-body med dom också. :)



dagen har varit bra. själv?

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-12 17:20:21

Sv: Jag förstår dig!! Vem skulle vilja vakna upp och se den skiten när man ska dricka morgonkaffet! :P

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-05-13 06:56:39

Grattis!, vad härligt att hon bjöd på så fin attityd, kul när allt jobb man lägger ner ger utdelning, njut :)

Postat av: Mita

Publicerad 2011-05-13 09:54:35

Duktiga lilltroll!!

Trevlig helg!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-13 10:00:41

Men vad jätte kul att hon skötte sig så bra på tränings tävlingen :) Sen hur mycke poäng hon fick är ju världsligt ;) Det som var kanon va ju att hon skötte sig så bra :)



Men jösses vilket äventyr vi fick i Stockholm igår....Höll knappt på att hitta till Hovet och sen att komma hem och ut från Stockholm va inte lätt. Men det löste sig tillslut då jag ringde polisen som eskorterade oss ut från Stockholm ;)



Ha en bra dag du och flickorna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela