Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Regn, snö och hagel...

Publicerad 2011-05-03 17:20:48 i Allmänt,

...har dagen bjudit på...heeelt genomfrusen när jag kom hem från skogen å ett spår till Nova har avverkats oxxå...
Igår va de dax att agera planvärd å promenadvärd på klubben men ingen ville varken ha hjälp eller gå promenad...så de blev några timmar på klubben med storstintan som fick följa med,  hade tänkt ta med lilltroll men efter testerna jag fick göra hos sjukgymnasten så mådde jag inget vidare i kroppen å ville inte ha med Nova som kan rycka å dra i kopplet...
Idag var första dagen på Rehaben, vi var ett gäng på sju stycken "värkande individer" men de verkade va ett härligt gäng som ska ses under 6-8 veckor...vi ska ses 1 gång/v i grupp å en g/v med couch själva...vi har bytt dator så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med denna så mina foton från dagens skörd får inväntas till en annan dag!!..ha en fortsatt snöig dag...

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-05-03 19:18:46

Det har snöat här med idag men jag har varit på Gekås så det har inte gjort så mycket ;)

Måste ändå kännas positivt att det händer något, jag menar rehaben. Det är skönt att träffa människor i liknande situation tycker jag. Jag gick på en rehab förra sommaren som var inriktag på oss med fibromyalgi mestadels och det var skönt att träffa andra i samma situation. Jag kände mig inte ensam och de förstod mig!



Kramisar

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-03 22:03:31

Vad bra du fått komma och få lite rehab :) Hoppas det hjälper mot din värk :)



Tyvärr så har vi haft samma skit väder hos oss. Inte kul alls :(

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-05-04 08:58:21

här haglade det i typ 3 min igår... usch!



hoppas det går bra med träningen och kroppen mår bättre! själv fick jag svar på en remiss nu... 5-6 mån väntetid, på bara provtagning. suuuuck!



sv: ja jag kunde inte låta bli att knäppa av en bild när han satt där o busade. :)



ha en bra dag!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-04 09:24:10

Kul att det är ett roligt gäng som du ska hänga med ett tag. Hoppas att du kommer må bra snart. Snön varför kom det? Helt onödigt om du frågar mig. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-05-04 11:15:25

sv: ja man kan ju verkligen hoppas! pust! känns snart som att jag vill ge upp och skaffa mej en stående prenumeration på voltaren. :/

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-04 12:19:40

Sånt här väder väntar man sig inte i maj månad :S



Roligt att gänget verkar bra! Blir så mycket bättre då!



Hoppas att dagen blir bra!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-04 12:57:23

usch ja de e jobbigt när de inte fungerar som de ska :) här haglade lite igår och lite snöblandat, men de försvann ganska fort, har ni mycket snö?

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-04 13:55:40

ja usch för snö, skönt att sommaren snart e här :)

Postat av: Jeanette & Sly

Publicerad 2011-05-04 20:57:49

Brr.. ja, detta väder är inte uppmuntrande för ngn :/ Hoppas att rehaben blir bra & ger energi! Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela