Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag den 13e...

Publicerad 2011-05-13 18:49:05 i Allmänt,

...vet inte vad som tagit åt tjejjerna idag...fixade i ordning en tonfisksallad med ägg till lunch å ställde tallriken i vardagsrummet....gick sedan ut för att hämta ett glas vatten å dressing...när jag kommer in i v-rummet igen så står fröken lilltroll å äter i godan ro från min tallrik!!...har ALDRIG hänt förut men men någongång ska väl va den första men tonfisksallad???
Mamsen gjorde nått oxxå idag å nu har jag försökt att få henne att kräkas utan reslutat...hade gjort i ordning ett halvt kilo ungnötslever med pressad vitlök på i ugnen å nu stod de på svalning...pulade lite i datarummet och kliver ut i köket för att skölja ur trasan, ser då mamsen på bakbenen på spisen å har tryckt i sig varenda smula av levern...inte bra alls men vad har tagit åt hundarna idag??...så nu har hon fått sparris å fullkornsbröd vilket va en strykande åtgång på...Sparris måste jag lägga i skålen annars får mina fingrar känna av dessa tänder som glupskt ska ha den...

Gräs funkar oxxå..kliar gott i magen! =P

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-13 20:35:15

Men hoppsan då vad glupska dina tjejer varit idag då... Hoppas inte mamsen blir dålig i magen av så mycke lever.



Ha en skön fredags kväll och hoppas du fick nått själv att äta. Eller blev det hundmatan till dig nu när vovvarna åt din ;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-05-13 23:17:17

Haha bushundar!!!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-14 06:56:57

haha nje de vet att de funkar ju inte med bara en :) måste ha ett par datorer så hon inte missar nått haha

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-05-14 17:32:51

Härligt med givande träningspass:) Jisses, vad glupska damerna var igår, hoppas du fick ngn mat kvar till lunch & middag efter deras "intag";) Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela