Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ett uppvaknande...

Publicerad 2011-05-24 10:46:49 i Allmänt,

...som inte alls var roligt, tjejjerna slogs här hemma...Nova mår inte alls bra och jag väntar återigen på att veterinären ska ringa...hon la sig flera gånger under vår morgonpromis å ville inte alls gå...f***n jag e så less på de här med sjuka hundar...vad e de för fel när de hela tiden kommer nått slag i slag??...Nova har som skrivet innan varit rätt bitchig mot Annie men har trott att de beror på hennes skendräktighet men nu tror jag de har å göra med hennes mage/tarmar...ovissheten e den jävligaste...massa tankar som far omkring men ska be veterinären röntga magen på henne för att se vad som felar....

TACK för alla grattis till Novas MH

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-24 12:15:44

Usch, vad jobbigt det är när vovvarna slåss! Hoppas att det blir en lösning på problemen så att det flyter bra mellan dem igen!



Sv: Ja, dessa beslut vill man verkligen inte ta, men vad ska man göra.



Skönt i alla fall att få gjort det redan i kväll :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-24 13:17:31

Näe men fy :( Det här med hundar som bråkar är inget roligt, jag har själv stora ärr efter hundslagsmål och är SKIT rätt för det! Hoppas Vet har något bra att komma med och att det blir bra fort! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-24 15:09:26

Stackars Lilltroll :( Undrar så vad det kan vara för fel, kanske har hon ätit något som ligger kvar och irriterar i magen/tarmarna. Hoppas veterinären kan hjälpa henne fort nu!



Kramar till dig Kicki

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-05-24 15:19:54

usch va trist! lider verkligen me er!

hoppas allt blir bra snart! krya på kram



sv: helgen bestod mestadels i sömn och feber... bläääh! :/ men nu är man på banan igen.

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2011-05-24 19:34:03

Vad tråkigt,hoppas de går bra för Nova. Kanske ska du sterilisera Nova tänkte på de med stressen,vi vill ju kastrera Edvin men e får vi ju ej eftersom vi är fodervärdar tyvärr. Annars hade jag gjort de för hans skull. Hopaps de löser sig med Nova,tänker på er<3. Kramis

Postat av: Petra

Publicerad 2011-05-24 20:53:42

Åhh vad arg jag blir. Inte på dig vännen. Jag skrev ett jätte långt inlägg så blev det stömavbrott och vipps var allt borta. Ursch vad tråkigt när det blir så där. Hoppas att det blir bra. Kolla igen om infektionsrisken är stor vid kastrering. Det kanske kan vara värt att vara lugn under perioden och inte bada och inte vara ute så mycket dagtid när det är varmt. Men som sagt jag kan inget om det och jag förstår att det är jobbigt då de ska vara mellan två löp. Krya på er allaihop här kommer en styrke kram från oss. Kramilikram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-05-24 22:48:03

Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt och att ni snart hittar vad det är som krånglar... lilla Nova! Visst är det jobbigt när ens älsklingar inte mår bra, fy sjutton vad maktlös man känner sig.....Kram på dig och tjejerna!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-25 04:55:34

Sv: Tack så mycket!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-25 10:28:43

Inte kul när dom slåss :( Hoppas ingen blev skadad.



Ja det kan nog vara så att det är så att slagsmålen kan bero på att Nova inte mår bra. Dom har ju lite svårt att säga hur dom känner.



Hoppas du att Nova kan bli bra från sitt onda för då upphör säkert slagsmålen också.



Sköt om dig och ha en bra dag :)

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-05-25 10:47:19

ja de e fruktansvärt, förstår inte riktigt hur myndigheterna tänker...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela