Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

vart tog helgen vägen??

Publicerad 2011-03-07 19:07:42 i Allmänt,

...ja de blev en rasslande helg som bara for förbi, i lördags åkte jag upp till kluben till en välbehövlig genomkörare av tjejjerna...Panken styrde upp lydnaden å hjälpte mig komma igång med en del saker...märks så väl på Nova att jag kört själv en längre tid....när Panken kommenderade så gjorde Nova momentet utan att jag hade kommenderat henne, löv som fladdrade förbi var mer intressanta än mig....hmmm...blir till å styra upp en mer intressant matte framöver....idag va John hemma å vi åkte in till stan, gick en långis vid klubben å tränade idag med...men bara några få moment...storhandlat å varit runt lite i affärer å köpt lite smått å gott...Nova ska snart börja löpa å e inte trevlig alls, två ggr drog hon igång bråk med mor sin så jag hoppas verkligen att de kommer snart så vi kan kastrera lilltroll!!...hoppas er helg varit bra å att ni mår så bra som ni bara kan!! tjingeling


Fågelkvitter i massor i skogen idag!!

Bar mark på vissa ställen såå snaaart blir de till å spåra med tjejjerna

Men vissa ställen ligger snön tjock på marken

Mamsen fixade hindret galant...

...lilltroll står å inväntar sin tur

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-07 20:33:01

Jo det kan nog tyvärr bli så att om man tränar för mycke själv att dom blir rätt störda om någon kommenderar.



Hoppsan, inte så bra om lilltrollet sticker upp mot mamsen....Tror inte inte hon blir så glad då när hennes lilla slyngel tänker kaxa upp sig :(



Sv. Ja det var jätte trevligt få se dom små igen :) Synd bara det kom så några :(

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-03-08 14:36:19

Hallå! Vart är snön? Är det sant att den är borta? Ha det fint och va snäll nu till löpet ;-) Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-08 15:06:46

kastrering låter mindre skoj... ur lilltrollets synvinkel iaf. :)



sv: helgen gick jättebra, känns dock rejält i kroppen nu kan jag säga. hehe!



hoppas allt är bra?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela