Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tisdag...

Publicerad 2011-03-15 15:42:46 i Allmänt,

...hela dan har jag hört!!, var å arbetstränade på förmiddan å sen ut med tjejjerna...åkte ner till Sätravallen å tog ut de en å en för säkerhetsskull...trodde verkligen inte att Annie skulle hålla på som hon gör när Nova löper men man kan ju inte veta allt heller!! =P

Ikväll blir det styrelsemöte på klubben får se vad de kan ge....kändes ju väldigt positivt på de förra å våra tankar å ideer togs ju väl emot...så nu har vi spånat lite vidare å ska lägga fram dessa nya förslag som vi har...

Blev lite nya foton idag i de vackra men lite småkalla vädret idag...ha en bra dag å ta hand om er!! kramelikraaam

Mossa e otroligt vackert...togs igår i skogen...

Nova snor runt med sin leksak!

Lilltroll e trött efter en del bus...

De va fart på Annie oxxå när de va hennes tur å fara omkring

Annie spanar in torra löv som rasslar i vinden...

De syns vart sol å vind har tagit på snön på vissa ställen...

...å på vissa ställen e de massor med snö kvar...Nova letar efter bollen

 

 

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-15 17:49:25

Jag älskar med mossa :) Vackert och mjukt att gå i :)

Lycka till på mötet idag :)



Kramar

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-03-16 19:53:13

Japp Kicki hur kunde du gissa att Prinskorv vart i farten;)

Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-03-17 00:28:34

läcker bild med leksaken mitt i luften där. hehe! ja nu är våren på väg, men det blåser fortfarande och är kallt. snön får gärna vara helt väck den 26e mars. höhö :P (det är då jag blir gammal o grå hahhaa...)

pöss

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-17 04:29:21

Ibland är det skönt att gå med dem en och en :) Själv önskar jag att jag hade mer tid över till sånt, men oftast blir det gemensamma promenader med alla vilddjuren!



Igår gick dock jag och Eragon en ljuvlig promenad i solskenet :)



Ha en fin dag!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-17 09:16:52

Vad tråkigt dom blir så med varandra när dom löper :( Med min förra schäfer tik och Vinja märkte jag inte av nått sånt när dom löpte, och ändå så löpte dom alltid samtidigt.



Vilka fina busbilder i solen du fått :)



Sköt om dig och ha en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela