Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Onsdag redan??...

Publicerad 2011-03-02 09:20:34 i Allmänt,

...jajjemensan de står så i almenackan!! =P
E som skrivet förut så fruktansvärt trött å de vill inte ge med sig...TACK Maria för omtanken men jag har tagit dessa prover å alla mina prover e kalasbra så de finns inget att ta på i de här läget. Idag e de en v sedan jag började med Cambridgekuren som jag absolut inte skulle köra nått mer men nu e jag på´t igen....3,5 kg har jag gått ner å jag ska köra minst två v till. De e ju ingen långsiktig lösning men jag måste få den där kicken å se att de händer nått på vågen. Idag var de e skitjobbig vända kring Skruvkulla med tjejjerna, fått kramp i nacke å ner i ryggen å sen en jäkla yrsel...skitjobbigt att ta sig hem utan att ha slagit i backen så nu går väl snacket på byn om att jag varit packad för de blev lite snesteg här å var =P...ska lägga mig en stund å se om de släpper, ska ju dessutom iväg till Johns syrra å ta ut deras hund å då måste jag ju köra bil vilket inte känns som en jättebra grejj...får väl krypa fram med bilen för Izor måste ju få komma ut!!....tjingeling så länge å ta hand om er!!...


Har fått foto på Annies pappa, tycker att Nova e väldigt lik honom
på ögonen å tydligen samma temperament oxxå!!

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-02 16:50:31

Duktig du är som har gått ner i vikt :)

Hoppas att det skall vända snart så du blir lite piggare!

Nova är mycket lik morfar, speciellt ögonen :)



Kramisar

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2011-03-02 17:46:55

Trist med tröttheten, hoppas det vänder. Kramis!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-02 18:51:14

Hoppas att yrseln och krampen ger med sig! :/



Sv: Nä, latmasken blir aldrig tillfredsställd :S

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-02 22:11:23

Vad duktig du är som gått ner i vikt :) Skulle aldrig klara mig på bara pulver, skulle ju vara hungrig jämnt då :(



Usch, inte kul vara trött och må dåligt :( Hoppas du snart mår bra igen :)



Riktigt kul att eran träning i måndags gick så bra :) Hoppas det fortsätter så :)

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-03-02 23:16:40

Hej Kicki!



Det låter inte alls kul med den förgrymmade värken Du har. Lite sol & värme skulle kanske göra susen.



Strångt av Dig att enbart leva på pulver! Om jag själv skulle leva på pulver skulle jag inte vilja vara ute bland folk - det är ju lätt att känna lite matdoft i så fall någonstans ifrån.



Ska testa färg-inpackningen som Du tipsade mig om. Kul att testa med en ny färg så här på vårkanten när man vill bli fin när det börjar blomstra där ute i vår sköna natur.



Krya på Dig & Må så gott & Kram/Maria



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela