Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ledsamt..

Publicerad 2011-03-10 10:20:54 i Allmänt,

..blir de när de händer ens djur något å de har hänt två tråkiga incidenter där hundarna ryckts bort på ett eller annat sätt...jag blir iaf lite småblödig å känner ibland att man tar sina djur för givet...men de kommer troligtvis att försvinna tidigare än en själv...haft många tankar kring mina tjejjer nu när de blivit så påtagligt...i går kväll så blev en bekants lilla Chihuahua tagen av räven när hon var ute sista vändan med sina hundar...vilket öde...tänkte mycket på de nu på morgonen, jag som kan bli gråhårig för mindre när de gäller lilltroll å så älskar jag denna lilla varelsen till bristningsgräns...ja man ska nog tänka efter både när de gäller ens djur å de närmsta....att vi tar tillvara på den tiden vi har tillsammans å inte lägga krutet på bagateller....ta hand om er å njut av dagen...kramelikraaam





Älskar dessa två så grymt mycket...de gör min vardag!<3<3

Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-10 11:29:58

Ja man får sig verkligen en tankeställare när djur rycks bort, vandrar över till andra sidan regnbågsbron.

Det är så jobbigt att förlora ett djur. Dem blir familjemedlemmar och även ens bästa vän.



Min katt vandrade över bron för inte så längesedan och det är jobbigt fortfarande.



Jag tycker och tänker precis som du varje dag att jag måste ta vara på min tid med Nova och det gör jag verkligen :)



Kramar

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-10 11:38:20

godmorgon:) allt bra?

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-10 11:59:57

sV: härligt:) jo det är bra!

JAS?:/ hur fick du nackskadan?

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-10 12:26:57

sv: ajdå!:/ ja, det kan ske mer skada än va man kan tro :/

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-10 14:09:31

ja dom är ju lika mycket en familjemedlem. glömmer aldrig min vovve... jag hade honom i 13 år (han gick bort 2001) och kan fortfarande få för mej att han står innanför dörren när jag öppnar... dock inte lika ofta i vårt nya hus.



sv: han har faktiskt sovit riktigt bra inatt, så vi fick sova ut... gott. :)



hoppas det är bra me dej?!

har ni fått påsarna förresten? tror dom skulle skickas ut denna veckan.

Postat av: Millah

Publicerad 2011-03-10 17:55:50

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-10 22:22:39

Men usch så hemskt :( Trodde inte rävar var så kaxiga att dom tordes fram till folk och ge sig på hundar.

Man måste verkligen känna sig maktlös när sånt händer, stå där och inte kunna hjälpa sin lilla vovve.



Kul att du hittat en ny runda :) Men som sagt, just nu är det verkligen med livet som insatts man går ut.

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-03-11 21:10:23

Kan det ha varit lilla Olga tro? Det är fruktansvärt när djuren rycks ifrån en för tidigt och en sådan händelse vet jag inte hur man skulle klara av.

Jobbigt att du är dålig också, hoppas ni kommer iväg till Örebro.

Önskar dig och de dina en så bra helg som går.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela