Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha ja...

Publicerad 2011-03-13 09:42:30 i Allmänt,

...då e de söndag igen då!! var som skrivet innan i Örebro igår eller närmare bestämt Stora Mellösa för att gratulera systrar å Tisen, syrrans grabb som fyllde 21. De går snabbt med de små. E såå glad för hans skull...jag har inte varit så positiv till denne grabbens beteende men idagsläget gillar jag honom så jäkla mycket...han har vuxit till sig å har lämnat "sin fars" absoluta inte önskvärda beteende. han har oxxå träffat en jätterar tjej som spelar handboll å e egentligen från USA men har kontrakt i Linde nu...hoppas verkligen att Mage blir kvar i Sverige en säsong till...de va som handen i handsken dessa två...min skolengelska e ju absolut ringrostig så jag pratade inte så mycket med henne...träffade ju sonen oxxå men de blev en kort stund men de e alltid nått...saknar min andra lilla unge oxxå...MÅSTE se till å ses snart. Förövrigt så satt vi mest i olika konstellationer som de blir i min familj...syrrorna å deras respektive på ett håll å jag, John å de vuxna ungarna på ett håll...de som alltid träffas sätter sig tillsammans å vi sitter på sidan om...mmm...men men de e ju som de e i vår familj...kanske låter bitter nu men de finns med sen jag va liten å de kommer upp varenda jävla gång de blir så här....jag har lovat mig själv att släppa de här för jag har sagt ett antal ggr hur jag känner å tycker men de blir iaf på något jävla konstigt sätt likadant...men jag ser att barnen inte heller blir sedda...de vuxna barnen menar jag... skit samma...ha en bra söndag å här kommer de naturligtvis lite foton mest på Mickis som har svårt att visa sitt vackra ansikte men jag fick till något iaf! =P


Fina Mickis =P

Jaaa...hon kunde se "normal" ut oxxå!!

Emma skulle oxxå göra grimaser..

Minstingen i skocken Hanna

Mage å Mathias

så här såg de ut när vi åkte hem, hopp om en vår finns...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-13 10:07:25

Det är alltid positivt när man bryter en negativ spiral som man tagit efter sin/sina förälder/föräldrar!



Själv fortsätter jag brottas med min barndom!



Sv: Ja, ljuvliga dagar kan man se detta på väg genom skogen när man cyklar till jobbet!



Ha en underbar dag, och glöm inte bort att ni är värdefulla! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-13 10:29:06

Sv: Tack så mycket! Jag försöker bromsa saker och ting något innan det gått för långt, men samtidigt är det svårt när man är ivrig! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-13 10:55:50

Sv: Har du provat simning, eller vibrationsträning?



Vad jag förstått så kan sånt göra underverk för kroppen!



Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-13 11:13:14

Sv: Ja, vibrationsträning ska vara effektfullt även på oss människor, och en sån platta kostar inte så väldigt mycket. Vissa gym har dessutom investerat i sådan utrustning!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-13 12:14:27

Hihi ni verkar duktiga på att göra grimaser ;)

Jobbigt när det bubblar upp känslor och minnen :(



Du har en utmaning hos mig :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela