Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har fått två...

Publicerad 2011-03-17 15:30:00 i Allmänt,

...utmaningar av Anna och Petra...man ska skriva ner 8 saker om sig själv som man kanske inte visste om mig...vet inte direkt om de finns nått intressant att skriva ner så jag försöker väl...sen de här med utmaning till andra...kan väl bara skriva att ni som känner er manade gör detta med...alltid kul å få lite mer inblick i era liv!! *L*

* Jag e blind på mitt vänstra öga

*Utbildade mig inom trädgård -04 vilket har varit min stora dröm att få jobba med...men tyvärr så blev de bara en     säsong innan de kraschade helt med min nacke

* Jag spelade basket några år å de e nått jag saknar otroligt mycket men de fanns de som hellre ville se mig nerkörd i skosulorna å dessa glåpord gjorde att jag inte fortsatte vilket jag ångrar idag

* Min första hund var en Dvärgschnauser å hon hette Grynet...en svart liten tjejja som blev 13 år

*....sen kan jag inte komma på nått mer som jag inte har skrivit om...slriver ju helt öppet om saker å ting kring mig så ni får nöja er med de här!!!...


Har varit ute med tjejjerna tillsammans i skogen å de va ju en resa för sig, jag tror  att Annie e skendräktig å så stollig på Nova å hennes löp så hon e heeelt "bäng" om man får skriva så?? =P...hon lyssnar inte å rullar sig i ALLT å då menar jag ALLT!!!...
Hittade oxxå ett skelett som såg ut som en varg i pälsen som fanns kvar...denne hade fastnat i ett fårstängsel...
Fick verkligen vårkänslor då vattnet prolade i bäckarna runt om i skogen....me like!!
Ha en fortsatt underbar solig å härlig dag för de har jag!!!*L*
OBS!!! sista fotot e på de döda djuret jag såg om ni inte vill titta på det...



Isigt

"gräsligt"

Fiint!!






Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-17 19:54:59

Kul att du antog utmaningen :)Tufft att du har spelat basket tycker jag :)



Dina foton är så fina :) Älskar det på hästen :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-17 20:48:05

Våren börjar framträda allt mer även här - och just nu väntar jag på lite grönska som bevisar vårens ankomst!!



Sv: Ja, det ska bli skönt att kunna återuppta träningen igen. Snötäckta skogar är inte bästa stället att träna på alla gånger :S

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2011-03-17 22:44:33

TACK, goa Kicki för ditt stöd under dessa veckor! STOR Kram från oss

Postat av: Jeanette & Sly

Publicerad 2011-03-17 22:46:44

Oj, där komma lilla E med... med "what the heck" hon sitter nog i sin himmel & är även hon tacksam över allt stöd... Var rädd om dig & 4-benta! Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-03-18 09:53:05

sv: ja det är helt sjukt... fattar inte hur man bara kan tvärvända och bara gå rakt ut utan att se sig för... idioter!



bra att paketet kommit! :)



ha nu en riktigt trevlig helg!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-03-18 16:00:02

Vilken härlig bild på hästen men jag gillar även de andra som är mysiga på sitt egna sätt.

Vilken rolig utmaning, lite nytt lärde jag mig om dig. Jag skulle ha svårt att få ihop så många punkter som ingen visste om mig tror jag.

Hoppas ni får en fin helg.

Kram!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-03-18 18:13:01

Ja du, nog kan flickorna bli lite konstiga när dom löper ;) Inte kul när dom rullar sig i en massa äckel :(



Fattar verkligen inte varför all denna snö skulle kom ner för....verkligen helt onödigt :( Det som var så mycke fin barmark ute och nu är det full vinter igen :(



Håller tummarna att snön hinner smälta tills på lördag :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-19 09:51:11

Sv: Ja, visst blir man förbannad när vintern kommer tillbaka :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela