Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Att de bara orkar...

Publicerad 2011-03-14 13:53:57 i Allmänt,

...ja jag syftar på de fyrbenta som håller på att driva mig till vansinne...Nova har ju börjat löpa å Annie e heeelt jäkla tokig å ska bara rida på henne å beter sig som en pilsk duracellkanin...Nova ska tjafsa å beter sig inte ett dugg bättre...Så nu e de i varsit rum å får bannemig hålla sig ifrån varandra för e har som skrivet förut rykt ihop å de e inte roligt att försöka få isär de...nu har jag hunnit fått isär de innan de blivit riktigt blodigt allvar som tur e...så nu blir de inte ens promisar i skogen tillsammans för idag va de rent ut skrivet bedrövliga båda två!!.
Var till läkaren idag, en jättetrevlig man som verkligen lyssnade å tog mig på allvar, har ju bytt från en v-central till en annan å träffade läkaren för första gången idag, tyvärr så blev de tydligen en miss så de va uppsatt en halvtimme idag vilket e alldeles för lite så jag ska tebax på måndag igen för att gå igenom den här "kroppshyddan". fick verkligen ett riktigt bra bemötande å han tog sig tid att notera å ställa frågor hela tiden...de kallar jag respekt!!!...lite foton blev de idag iaf när vi var i skogen...de blev inte många men fick till ett par st iaf...ha en bästaste måndag å sköt om er!!!


Får hoppas att dessa bakben tyder på bra höftledsröntgen framöver

Lilltroll

Lilltroll ramlade ner i diket men vägrade släppa pinnen!!*L*

Försöker få igång mamsen

Mamsen har lite försprång när Nova har spårlinan på

brudarna pinnbärare, mamsen först å sen lilltroll

Mamsen avnjuter sin dagliga morot

Vi har inte gjort nått??...matte har glömt bädda sängen bara...så här såg de ut när jag kom in till min nybäddade säng igår..

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-03-14 14:30:13

Underbar bild på tjejerna när de går bakom varandra. Helt underbar. Bra att du fått en läkare som tog sig tid att lyssna. Hoppas att han fortsätter så även på återbesöket. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-14 16:05:39

Dem är för söta!



Visst kan dem driva en till vansinne ibland, men samtidigt skulle man inte kunna vara utan dem för en sekund!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-03-14 21:32:16

Halloj Kicki! Jag har en utmaning till dig på min blogg. Kika in och se om du vill hänga på. Kram

Postat av: Maria B

Publicerad 2011-03-14 23:19:50

Hej Kicki!



Jag fick mig ett gott skratt av att se dessa härliga fotografier Du tagit på Dina små livliga vovvar. Underbara bilder med fyndig text under bilderna!!



Hoppas läkaren är jättebra i fortsättningen också. Du förtjänar en riktigt bra läkare. Må så gott & Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-03-15 05:22:41

sv: Ja, dem vet precis hur dem ska bli förlåtna!! :P

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-03-15 17:51:43

Bra att du fick bytt vårdcentral, det var ju det jag sa till dig :) skönt att du har fått en läkare som lyssnar på dig, hoppas att du skall få den hjälpen du behöver nu!



Så oskyldiga de ser ut i den nybäddade sängen hihi. Sötnosar



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela