Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Spåren lagda...

Publicerad 2011-06-18 10:32:46 i Allmänt,

...ja nu har jag varit ute på morgonen å lagt varsit spår till tjejjerna, de ska få ligga 2-3 timmar...Novas e med en hel del godis och dosor med kattmat, hon e duktig att spåra men har sådan fart å sist var hon ganska flängig i spåret...hoppas hon får lite mer focus på spåret med detta, Annies spår har jag lagt ut flera olika saker  kanske få henne att jobba på mer...hon e jättenoga i spåret men skulle kunna önska lite mer fart...
Ikväll blir de till att grilla med några grannar...ska bli trevligt!! hoppas ni får en bra lördag med allt vad de innebär...
Inlägget innan skrevs i frustration å personen i fråga får verkligen igång mig...men ska from nu INTE lägga nått krut på denna...för den vill ha uppmärksamhet å retar gallfeber på många å gör sig ovän med många...de e dennes förlust att vi inte har någon kontakt men som man bäddar får man ligga...På tal om de tionde de luktar äckligt här hemma, två tjejjer som ligger å gnager febrilt på varsit Oxben....uäck...men de verkar ju va gott, jag håller nog inte med har iof inte smakat!! =P


Lina försöker stämma vattenkannan ett mindre lyckat försök! =P


Nova efter spåret hos Lina, hon undrar nog va de va för
en konstig filur som låg bakom stenen!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-18 14:49:55

Vad kul med lite spår för tjejerna :) Hoppas att dom går bra :)



Inte lätt det där när dom har för bråttom i spåret :( Vinja kan också vara så men jag började att själv gå riktigt sakta och verkligen hålla emot så dom lär sig att det är den takten som gäller. Det funkade kanon bra för Vinja.



Sen vid varje apport, för jag antar du lägger ut såna. Så är det en ordentlig paus med godis, lek och en massa gos. Inte låta hunden bestämma när den vill iväg. Han som hjälper mig sa att jag ska låtsas att varje pinne är den sista för oftast har dom ju så bråttom för dom vet att det blir så super kul på slutet.



Vad tråkigt med folk som bara ska jävlas :( Hoppas du slipper ha nått att göra med människan i fråga som det gäller.



Sköt om dig och ha en skön lördag :) Tänk på mig som måste jobba till kl 10 i kväll :(

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-06-18 17:03:58

Hur gick spåret? Fick du ner tempot på ena och upp tempot på den andra? Min plan var också att lägga spår men det blev så varmt att Dino inte orkar, Han är verkligen värmekänslig. Han orkar bara gå ut i skogen göra det han ska sen kikar han på mig och vill gå hem.... Men det är kommer dagar då jag kan träna honom mer. Ha en fin grillkväll. Här ska vi grilla lax. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-18 19:28:09

Ja de får man allt göra=) men de gör ju inte så mkt. Vad skönt att hon har fria höfter,hon är väl en vältränad tjejja också. Kra,mis

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-19 14:04:37

Hihi din dotter bjuder verkligen på sig själv, härligt :)

Gott att ni kan träna ordenligt nu när tjejjerna är friska, jag skall hålla mina tummar för att Annie får vara frisk så att ni kan tävla till hösten :)



Sv: Tack för grattiset :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela