Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Önskar alla...

Publicerad 2011-06-23 16:07:22 i Allmänt,

...vänner en trevlig midsommar...

Igår var vi nere till Sätravallen till Johns kompis som flyttat till Hishult men var i sina föräldras sommarstuga nu å över midsommar...trevligt med lite grill å några öl!!. Nova fick vara lös en stund å de gick riktigt bra, sprang utanför staketet men kom tebax omgående...hon har ju börjat testa mamsen igen vet inte om de löp på gång för Annies del men nu sa Annie ifrån ordentligt å lilltroll vek ner sig direkt...
Imorn bär de av till Mariannelund för midsommarfirande med Johns en gammal jobbarkompis å ett gäng med folk från Tyskland så vi blir 16 st, ska bli trevligt hoppas jag som inte pratar tyska å dålig engelska!! =P
Men de blir va de blir utav de...njut av midsommar, sill å nubbe...ni som idkar de förstås!! ...fridens....

hmmm...går inte att lägga upp foton...ni får klara er utan de då!!

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-06-23 19:50:47

tack desamma, ha en riktigt bra midsommar :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-23 20:52:31

Önskar dig med en trevlig midsommar :) Njut av sällskapet och du vet väl att det är kroppsspråket som är dominerande så du behöver inte kunna tyska/engelska ;)



Många Kramar

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-06-23 22:08:01

Vill bara tassa in och önska dig med familj en jättefin midsommarhelg!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-06-23 23:19:01

När man har fått i sig lite så brukar språk/förståelse lösa sig av någon anledning :) Nog ska du lyckas få trevligt.

Njut massor!

Kram på dig och trevlig midsommar!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-23 23:49:42

Vinja och jag önskar dig och vovvarna en skön midsommar :)



Du får väl köra med tecken språk i morgon om tyskan och engelskan inte är så bra ;)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-06-24 07:23:43

En HÄRLIG midsommar till er & de 4-benta! KRAM från oss:)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-06-24 10:20:21

Glad midsommar! :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-06-25 10:50:33

Hoppas du haft en bra midsommar!! :)Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-06-26 10:21:19

Sv: Så bra att ni också hade det trevligt :)



Ha en fin dag!

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 18:08:04

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela