Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

God gärning...

Publicerad 2011-06-03 11:05:32 i Allmänt,

...har jag gjort idag, var å lämnade blod för andra gången...har precis börjat fast jag har anm för längesedan...men har inte varit i de skicket de vill att man ska vara...nu äter jag andra mediciner som funkar för de här endamålet. De e i stort behov av blod just nu här i Linköping å de höll på å ringde runt till folk...bara en tanke men de betyder så mycket så lyft luren å anm dig som blodgivare, kanske kommer en dag då vi själva behöver de!!

igår var jag inne å kikade på Johns grabbs lgh...jättefin å relativt nyrustad...härligt när barnen blir så stora å fixar ett eget boende å klarar av de!. Åkte sen till en rastgård där Hundarna fick springa fritt, Cornelias Augusta var med men hon e ju ingen hund som direkt leker, men de kunde vistas i rastgården tillsammans.

Lilltroll hade en tråkdag å flög fram mott stängslet när de kom en liten Chihuhua, hon såg inte stängslet å stutsade tebax med besked...när vi kom hem hade hon jättesvårt att varva ner å var jättestressad...bara låg å härschade en lång stund efteråt...så trist att man inte kan åka till nya ställen, träffa andra människor å hundar utan att hon går upp i stress...de går upp å ner de här för hon har varit jättebra under en period...när man har varit van att ha med sig Annie vart man än har varit å nu så kan man de inte då kännerjag mig rätt instängd ibland....



Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-06-04 13:36:00

Vad modig du är som lämnar blod. Skulle jag aldrig våga för jag är enormt spruträdd :(

Tråkigt att lilltroll blev stressad efter "mötet" lilla vovven :(



Synd lilla fröken inte vill bada ordentligt, att simma är ju kanon bra träning :) Och ska det fortsätta vara så här varmt så är det väl snart den ända motion man kan ge dom i värmen.

Trivs inte speciellt bra när det är så här varmt ute.



Nu slutar jag snart jobba vilket är skönt :)



Ha en skön lördag nu du och dina tjejer :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-06-04 15:16:51

Blodgivning är alltid viktigt!



Jag var själv blodgivare under mina år i Malmö, mendet har inte blivit av den senaste tiden tyvärr!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela