Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

åska å dunder...

Publicerad 2011-06-08 15:16:15 i Allmänt,

...var de igår men knappt något regn, lika åskvarmt idag som igår...puh....hundarna mår inget vidare i värmen å inte jag heller...
Igår började jag min arbetsträning igen på samma ställe...blev alldeles varm i hjärtat av alla glada kommentarer å kramar som jag fick!!...
På fredag ska jag äntligen träffa kära dotra mi och hennes sambo...får se hur de går med Lilltroll men de finns utrymme för henne med om de inte funkar...internet låg nere här igår lixom med telefon å tvn...då märks de allt att man saknar omvärlden bland bloggarna!! Hoppas allt e bra med er å ha de bäst!!


Fina Lina!! <3



Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-06-08 18:57:07

Vad fina ni är!! :) Behövs både åska och REGN!! För det är kvavt och jobbigt. Fast blåst rätt skönt här idag! KRam

Postat av: Carro

Publicerad 2011-06-08 20:20:18

Vill me ha åska men den måste passerat oss bara=( har inget hört iaf. Ja de gör jätteskillnad när man lägger golv=). Jo de rullar på annars. Sj då? Kramar från oss

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-06-08 21:31:30

Vad fina ni är på korten. Kan tänka mig att du längtar. Hoppas det går smidigt med hundarna. Vad roligt att komma till jobbet och få kramar. Det händer inte hos mig ska du veta. Ha en under bar dag och ta hand om dig. Ge Lina en go varm kram från oss alla här hemma. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela