Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tävlingar igår..

Publicerad 2011-07-16 10:17:38 i Allmänt,

...på hundungdom var jag, Annie och Mia och tittade på...man blir helt hänförd över deras program och hur duktiga många var...åkte in för att titta på Anna och Ina som tävlade i två klasser....blev faktiskt lite sugen på att börja själv även om jag e som ett kassakåp på dansgolvet så såg de så himla kul ut...var ett ekipage som jag blev alldeles rörd av, en tjejj med en BC som var helt otroligt duktiga...de var alla möjliga raser med å de va kul att se, dock ingn rottis men vem vet...kanske kan bli nått för Nova och Annie!! =P...tyckte ni var duktiga Anna trots att ni inte blev uppflyttade...lite foton då...de e svårt att göra ekipagen rättvisa med bara foton...för de borde ha filmats ist...


Erika och Willow




Erika med sin Mops


De här ekipaget blev jag helt hänförd av






Erika och Willow


Anna och Ina






Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-16 14:16:50

Det är riktigt häftigt vad man kan lära sina små och lurviga :)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-07-16 15:14:06

Det klart ni ska köra freestyle!!!! Vi kommer & hejar & supportar på tävlingarna:) Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-07-16 19:16:54

Tack snälla för dina gulliga ord! Jätteroligt att du kom och tittade och Annie är ju för gullig, ledsen bara att jag var lite "off", dumt att tävla när man har pms... dagens läxa!. Du får gärna skicka några bilder om du vill, Jonas tog ju knappt några på mig eftersom han försvann iväg då...



Har suttit som åhörare idag på freestyleworkshop så nu känner jag mig trots allt lite fylld av ny inspiration. Kram!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-16 21:54:15

Sv: Alla är välkomna här - vi ordnar med platsen om det behövs :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-16 23:56:44

Vad kul att åka och kolla på lite tävling :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela