Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ska börja röra...

Publicerad 2011-07-08 10:17:20 i Allmänt,

...oss ner till Falkenberg å träffa en bloggvän, Henrik...mannen som kan tala om hundar, ska bli riktigt trevligt att träffa honom och Emmelie IRL...men nog finns de lite nervpirr i magen allt...haha...larvigt men så e de... Igår åkte jag och Rebecca ut med hennes hundar för att spåra, de var för varmt för mina så jag ville inte spåra vid den tiden med de utan skulle åka ut efter 21 tiden tänkte jag...kul å se två Newfoundlands spåra och de var verkligen duktiga trots första ggr för de...när jag kom hem så var lilltroll superstressad å for omkring i lgh å fattade inte varför, fick sen se en halvdöd geting på golvet och hon jagar ju på de mesta som flyger...kände å klämde igenom henne men hittade inget så jag vet inte om de va de som stressade upp henne eller inte...men jag hoppade över spåret då hon var så uppe i varv...ha en bästaste helg för de ska jag ha!! kramelikraaaam


Madicken som fick leka med bollen, uppskattat


Vackra Nike


Madicken jobbar riktigt bra


...Lika så Nike




Buuuuussss

Har inte varit i kontakt med så många av den här rasen men dessa två fröknar e helt underbara...inga lätta fröknar, de väger 54 och 52 kg...mycke päls e de oxxå vill jag lova, Rebecka hade precis badat å fönat tjejjerna innan vi åkte ut å Madicken hittade ett jättemysigt lerigt dika att hoppa ner i....Yeees så glad matte blev!!!=P

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-08 11:06:11

Ni är välkomna :)

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-07-08 16:49:15

Hälsa Henrik från mig. Jag är inte så aktiv på hans sida men jag läser den aktivt. Vad roligt att träffas! Ska Lina hänga med? Ser att hon kommenterar rätt mycket där. Ha det toppen roligt. Kram Petra

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-08 21:36:32

Ha det så kul hos Henrik :) Hoppas att du har en massa bilder att bjuda på när du kommer hem :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-09 21:17:27

Sv: Tack så jättemycket själva! :) Detta var en riktig hit! :)

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-09 21:40:28

Sv: Ja, det är skönt att det funkar smidigt från början, så att det inte uppstår någon pinsam tystnad eller så :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela