Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Såg fram emot...

Publicerad 2011-07-20 18:43:04 i Allmänt,

...att få hålla dig i min famn, att få titulera mig mormor inför dig du lilla "Neo" som växte i min dotters mage...jag såg fram emot att få lära känna dig från första stund och följa dig under din uppväxt...tyvärr så blev de inte så och vi hann bara se att du växte där inne i Linas mage innan du sa farväl innan de verkliga livet hann börja... de känns konstigt att du inte fick bli en egen liten person innan du togs ifrån Lina och Andreas...visst e man lite knepig men jag hade min bild av dig redan...en liten lintott som hade förgyllt vår tillvaro...de finns många på andra sidan som tog emot dig och pappa allra helst...han fick ju inte följa Linus och Lina som han så gärna ville så nu får du säkert mantla din mammas namn hos honom...de e lite drygt en månad sedan Lina fick missfallet men visst tänker jag på dig och hur de kunnat bli...de får vi aldrig veta men jag kommer alltid minnas den bilden jag fick av dig som mitt första barnbarn....



Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-07-20 19:29:01

Nej fy vad orättvis världen är! Så fruktansvärt för er allihop. Vi får hålla tummarna för att det ändå kan bli en bebis även om det blir en annan.

Stor kram!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-20 20:18:45

Så fint skrivet :(



Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-20 20:32:09

Sv: Jag förstår det :(

Postat av: Petra

Publicerad 2011-07-20 21:37:49

Åhh nu föll det en tår till från mig. Jag fick reda på det av Lina och blev så glad och sen så ledsen. Men som med allt annat (oftast) så har det en mening bara det att man inte ser det just nu. Men vi får hoppas att du får en ny bild. Jätte fint skrivet av en fin Kicki/mamma/blivande mormor. Tack för heja ropen till mig. Kram

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-07-20 22:13:07

Vad tungt:( Stackars Lina... Stora styrkekramar från oss

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-21 00:34:30

Men usch vad tråkigt :( Aldrig kul att förlora ett barn :(

Stackars Lina :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-21 21:10:05

Snyft... Fint skrivet mamma<3 jag hade likt dig fått en bild, en längtan en lång väntan. 3 månader fick jag bära de lilla livet. De va tungt att förlora de men jag lovar dig en dag blir du mormor till en 2 bent:) du har ju redan 3 snart 4 fyrbenta inte dåligt de heller;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-07-22 21:04:57

Så otroligt ledsamt :( KRAM!

Postat av: Emma H

Publicerad 2011-07-28 22:40:07

Usch!! Man hinner längta så efter det lilla livet! Å man får höra att det finns en mening till att det hände.. Men det är inte lätt att ta å veta hur man ska gå vidare!! Tungt, nu är det nästan fyra veckor för mig, en vecka efter fina mormors bortgång.. Men man får försöka ta nya tag när man känner sig redo, å du ska nog få bli mormor till en liten underbaring! Kramar från mig och Ed.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-08-02 15:42:56

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela