Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ingen lust...

Publicerad 2011-07-23 15:20:03 i Allmänt,

...till nått känns de som, luften har gått ur mig lite och vet egentligen inte vad jag vill med någonting känns de som... ännu sämre blev de när Rebecca avstyrde spåren idag...MEN tog mig i kragen och åkte ut å la 2 långa spår med en del vinklar...åkte hem å slängde mig på soffan en stund innan de va dax att släppa på de...Annie gick först ut, de e fruktansvärd åskvärme och hennes spår blev ca 700 m....hon sloknade lite på slutet men tog alla apporterna och slutet....hon e väldigt noga och saktfärdig i spåret men å andra sidan så e värmen mer än jobbig idag...Lilltrolls spår var ca 1000 m med 6 apporter och slutet...hon gick så himla fint i spåret och vindade knappt nått...hon höll ett jämt tempo hela tiden...nu ligger de två utslagna hjältinnor å snarkar ljudligt...får se om de blir ett lydnadspass imorn med Rebecca...


tjejjerna som gör skillnad i min vardag!!


utslagna efter dagens spår...

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-07-23 15:39:08

ja de e inte klokt, fattar inte hur man kan bli så jävla galen.

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-23 23:17:09

Tråkigt att du inte fick nått spår sällskap :( Men kul att tjejernas spår gick så bra :)



Dom ser verkligen nöjda ut dina flickor där dom ligger och sover på sängen :)



Hoppas du haft en bra lördag :)

Kram

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2011-07-24 11:09:10

Ja verkligen=/. Ja de vart lite för mkt åska & blixt för min del också annars gillar jag när de åskar & blixtrar lite lagom,tycker de är mysigt=. Ja vi hade de kanontrevligt=). Kramis

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-07-24 11:26:12

Vad duktiga ni är med spåren. Önskar att jag tog tag i det mer vet att Dino älskar att spåra. men jag kommer väl igång så småning om "jag ska bara....". Kram och hoppas du får en fin vecka

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-07-24 11:58:59

Kul att dina fina tjejer är duktiga på spår! Lilltroll har ju duktiga mamma Annie & brås på samt lite mer fart... dags att satsa på apellen snart;) Tråkigt att du inte är G men dessa dagar brukar man vara x-tra nöjd med sig själv när man företar sig saker:) Hoppas att ni har en bra dag & att "värkmästern" tar ledig... Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-24 12:26:30

Jaha, då håller dem sig lugna nu då :P

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-25 14:53:40

Sv: Tack så mycket!

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-07-25 17:45:47

Hoppas du mår bättre snart! KRAM!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-07-25 20:02:10

haha där ligger de bra, får du plats där haha, hoppas att de känns bättre snart :)

Postat av: Mia Gustafsson

Publicerad 2011-07-27 15:25:45

Vad vackra de är..otroligt!!! Stor kram till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela