Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

har varit tungt...

Publicerad 2011-07-29 09:28:46 i Allmänt,

...ett tag så igår fick jag en tid till min läkare...han e en underbar människa som verkligen tar sig tid med saker och ting och flänger inte bara iväg..han vet mitt motstånd till anti depresiva medel då jag fick det i så små doser mot min nervvärk men blev som en zoombi och mådde skitdåligt psykiskt av dessa...fick göra en test hos honom som skulle visa på någon skala vart jag låg, och jag låg över den normala gränsen...fick iallafall gå med på att ta dessa under en period...efter två v skulle jag märka av dessa men jag kunde få någon dip så då sjukskrev han mig i 3 v för att komma upp en bit i sinnesstämningen...allt jag gör tar sån energi och tjejjerna har inte fått den motionen och träningen de behöver..tröskeln känns väldigt hög att kliva över för att få något gjort, tappar ord och minnet e som en gråstens ungefär...jag klistrar på ett glatt leende och försöker va mitt vanliga jag...de funkar ett tag...jag e så trött å less på de mesta å vet varken ut eller in längre...MEN de kommer bli bra och även om jag e skiträdd för att ta dessa mediciner för att hamna längre ner i avgrunden så kommer jag att ta dessa...min läkare tror benhårt på att de kommer funka så då får jag väl tro på honom!!

Kommentarer

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-07-29 12:27:21

Det gäller nog att "våga" lite på läkaren. Hoppas att det blir som han säjer. Ta hand om dig och lyssna på kroppen. Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-29 12:36:24

Håller tummarna för att det hjälper!! Kram!

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-07-29 13:04:27

Förstår dig så väl och det är skit jobbigt att känna så. hoppas dom hjälper nu! Kram

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-07-29 14:07:54

tack desamma :)

Postat av: Ann-Margret o Vinja

Publicerad 2011-07-29 17:26:42

Men usch vad jobbigt. Stackars dig att behöva må så dåligt :( Hoppas verkligen att tabletterna kommer hjälpa dig så du mår bättre o får orken tillbaka :)



Sv. Ja det är min kompis Ingrid som har kennel Enduros som har kennel läger för sina valpköpare och även andra som får vara med i mån av plats.



Är jätte kul :) Vinja har fått testat sök idag o igår och tycker det är jätte kul :)



Krya på dig nu.

Kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-07-30 08:38:52

Uscha, det är verkligen inget kul när allt blir jobbigt.

Jag håller tummarna för att medicinen ska kunna hjälpa dig.

Jag hoppas att ni kan få en helg och att du känner dig lite piggare (även om sådant tar tid tyvärr).

Stor kram till dig!

Postat av: Jeanette, Sly och Maya

Publicerad 2011-07-30 19:23:33

Vad jobbigt! Håller tummarna att medicinen ger positiv effekt och att du bara behöver äta det under en kortare period. Styrkekramar från oss

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-07-31 20:50:28

Jag håller alla tummar man kan för dig min vän Hoppasdet lyckats. Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-08-01 22:11:21

Jobbigt för dig men jag hoppas att det ska hjälpa med medicin , även om många reagerar starkt i början brukar medicinering vara bra efter ett tag så att man får hjälp att komma på fötter igen... har många bekanta som blivit hjälpta av en kombination av medicinering, samtal och stör. Stor kram! Ta hand om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela