Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagen började...

Publicerad 2011-07-22 07:04:00 i Allmänt,

..inget vidare igår, värkmästarn jobbade för högtryck efter att jag plockat Klarbär, Vinbär och krusbär kvällen innan... låg mest hela dagen förutom några korta turer med tjejjerna. Vid 16 tiden skulle jag och Rebecka ut å spåra med tjejjerna så vi åkte ut till Kristineberg. Nova och Annie rök ihop rejält när vi rastade av hundarna, blev så förra gången oxxå de var löp på gång så jag år dela på de ännu mer nu...La ett spår till Nova med fem vinklar och även en bit på grusväg, hon gick jättebra men blev lite osäker på grusvägen först men löste de jättebra!!...efter de körde vi Rebeckas två tjejjer, Madicken börjar bli riktigt duktig och Rebecka la den första vinkeln igår som hon fixade jättebra, när hon skulle släppa på Nike så insåg jag att mob var borta...brukar alltid ha den i bröstfickan men den var borta så Madicken och jag gick å kollade efter den och Rebecka gick å ringde till min för att lokalisera vart jag gjort av den... *skäms*...när vi närmade oss bilen så hörde vi att de ringde och där låg den i framsätet =P Tiden blev knapp då vi skulle iväg så Annie fick ruscha av sig med Rebeckas tjejjer, blir att spåra med mamsen idag ist....
Åkte sen till Nykvar, en lite bilträff brukar de va där och båda tjejjerna var med...Nova skötte sig riktigt bra och vi träffade Gösta, en engelsk bullmastiff som Nova blev överöycklig att träffa...de fick leka på gården hos Eva och Stefan och de gick sååå himla bra...första gången jag ser henne vara såå glad i en annan hund...Gösta e en liten kille på 78 kg! =P...


En liten fröken som kan få mig att se rött men lika ofta
så svämmar mitt hjärta över av glädje och stolthet!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-07-22 12:04:10

Hur var det i Nykvarn? Jag är uppvuxen där. Vad var det för bilar ni kikade på? Kul med spåret och lite lustig med mobilen du har kanske lite mycket i huvudet när tjejerna beter sig som de gör. Ha en fin dag och var rädd om dig. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-07-22 17:31:05

Usch då, stackars dig att behöva ha ont :( Hoppas det går över snabbt nu då :)



Hoppsan, inte kul när dom slåss :( Framförallt tikar som inte ger sig. Tråkigt att det ska bli så när dom ska löpa :( Kanske inte så lätt att hålla isär dom hemma heller.



Roligt med lite spår och tur du hittade mobilen :)



Ha en skön fredags kväll.

Kram.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-22 19:20:32

Jag känner igen panikkänslan över att ha "tappat" mobilen! :S



Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-07-22 19:49:27

Sv: Ja, jag ska lägga ner det - och i stället fixa hit en bil med lift igen så att jag kan ta lite bättre överblicksbilder :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-23 13:06:27

Jobbigt att du har det tufft med värken, hoppas det blir lite bättre snart!

Läste om din dotter, så tråkigt :( Vet inte vad jag skall skriva men jag sänder massa styrkekramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela