Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tjejjernas träning igår

Publicerad 2011-01-31 17:42:05 i Allmänt,

Nova & jag



Annie & jag



Här ser man vilka generalfel jag gjorde igår...Nova hade jag busat med innan med bollen vilket INTE alls behövs.... Annie hade jag en ny boll som pep som belöning av sidan av planen vilket resulterade i att vi fick sneda sättanden å inte alls så focuserad på mig, fart blev de när hon fick ta bollen efteer de fria följet... NYTTIGT men så hemskt att se sig själv i detta

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-01-31 18:38:33

Vad häfftigt att se. Annie är ju bara såååååå duktig, trots det du säger. I like it.

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-31 19:36:40

Fantastiskt bra fokus dina vovvar har på dig! :)



Sv: Ja, vovvarna bryr sig inte om priser - dem vill bara jobba hårt! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-01 00:10:08

Vad kul se lite film när ni tränar :) Alltid nyttigt kunna se sig själv sen vad man gjort för fel och vad som gått bra :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-01 08:47:11

SUPER duktiga ni är. Nu blir man sugen på att filma mer och utvärdera. Jätte duktiga och vad fina ni är tillsammans. Kul! Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-01 14:34:16

Ja det finns ju en viss skillnad mellan tjejerna ;)

Men som jag sa så kommer Nova bli kanon när hon mognat lite,det är hennes attityd och arbetsvilja man vill åt när man tränar lydnad :)

Sen är det ju också så att man måste göra fel för att kunna göra rätt med eller hur :)



Sv: Tack så mycket :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela