Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Söndag hela dan...

Publicerad 2011-01-09 10:40:46 i Allmänt,

...ja de e de ju...har varit vaken sen halv fyra...känner mig lite sleten just nu men snart blir de fart här....Kicki å hennes familj kommer hit...ska bli trevligt!!. Sitter som skrivet innan fast här ute men förhoppningsvis har jag en bil snart så jag kan ta mig in till stan å träna med hundarna!!...Nu e de såphalt ute på gångvägarna då de va töväder igår å frös på under natten å nu e de plusgrader igen....man kliver ut med livet som insatts...vill verkligen inte dratta på arslet igen för min nacke e inte speciellt rolig nu efter vurpan här om dagen...men men de går över de med...inga större världsliga problem direkt!! =P... just nu så ligger Nova på rygg å får klorna klippta å filade...ingen rolig grejj tycker varken Nova eller Annie men de måste ju göras....nu ska jag ta å fixa till kalufsen innan folket kommer....ser väl mer eller mindre ut som en piasavakvast i skallen...ha de gott å halka runt försiktigt på vägarna!! kramelikraaam



De som göms i snööö...letar tjejjerna fram....

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-09 11:55:07

haha okej, men de e inte långt ifrån att ja påminner om en badboll :) jo här va de ganska skönt ute, förutom att de va så jäkla halt :)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-01-09 18:10:54

Skönt att du hämtar dig från vurpan.jag skulle också vilja göra något åt mitt hår. Men vad? Jag är heöt värdo på att fixa till det så det måste vara enkelt. Kul med ny bil. Det kommer skert bli jätte bra. Kram

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-01-09 18:14:01

Vad använder ni för fil?

Tänkte ja skulle prova ja med. Allra helst på Tilda som hatar saxen:D



När ska vi ses?

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-09 19:32:18

Oj, du var uppe tidigt! En annan fick sig en pinsamt lång sovmorgon!



Sv: Ja, vi får se vad som händer! Alternativet som jag kom på efteråt var att belöna mina trogna läsare regelbundet med en länk utan att behöva dra igång en tävling eller nått :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-09 21:44:01

Men hu vad tidigt att gå upp halv 4 :( Känns lite tidigt tycker jag.



Ja usch vad halt det varit idag :( Hoppas du får någon bil snart så du kan pka och träna lite :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-09 21:45:52

Men vad tidigt att gå upp vid halv 4, låter alldeles för tidigt.



Det är verkligen halt ute nu, inte kul ute alls :(



Hoppas du får någon bil snart då så du kan åka och träna lite med hundarna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela