Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nervöst börjar de bli...

Publicerad 2011-01-04 10:54:06 i Allmänt,

...inför mogrondagens operation av Nova....tumörerna ska tas bort å jag hoppas innerligt att de inte har blivit elakartade då de har ändrat form. Sist hon blev sövd så var hon väldigt svår att väcka å var väldigt tagen efteråt så imorn ska hon sövas med något annat preparat.
Annie ska oxxå kollas upp då hon har börjat spy riktiga kaskadspyor å inte alls matglad som hon brukar...vi ska oxxå kolla upp hennes öron igen.
Kom nyss hem från arbetsträningen å min oro över att min fina lilla inte klarat sig kunde jag släppa...hon var piggare å jag satt hos henne umder 1,5 timme....arbetsterapeuten kom idag å jag fick en höj å sänkbar stol som jag kan sitta på både fram å bak å ha som stöd vid tex matning å annat braigt!.



Nyponen e frostigt fina


det var otroligt vackert väder igår men svårt att gå i skogen med
tjejjerna då de va sån skare som kunde göra illa de i tassarna så
vi vände tebax efter ett tag å gick på skogsvägarna som var plogaade

Kommentarer

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-04 11:06:45

haha ja men de kan nog funka bättre än att misshandla sin damsugare som ja gör, den har flugit runt, tycker lite synd om den :)

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-01-04 11:16:08

ja så får de bli nästa gång :) en lugn vals så kanske de lite roligare oxså :))

Postat av: Kristin

Publicerad 2011-01-04 11:24:57

Åh, jag håller alla tummar och tassar i världen att operationen går bra för lilla stumpan. Aldrig skoj när man ska lämna in dem på denna typ av ting. Och jag förstår din oro. Men skönt med att de finns fler typ av preparat för sövningen.



Lycka till nu imorgon och jag ska tänka på er!



Kram kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-04 11:37:37

Förstår det är pirrigt när lill tjejen ska sövas och opereras. Håller tummarna att allt går bra :)



Var någonstans är det som tumören sitter??



Vad synd det var sån skare ute att det inte gick att vara ute och gå nått :(

Postat av: Petra

Publicerad 2011-01-04 11:42:29

Här hemma håller vi tassar och tummar på att allt ska gå så bra det bara kan. Var rädd om tassarna. Vad bra att du får en stol som fungerar när du ska jobba. Tänker på Er. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-04 12:04:04

Vi håller alla tummar och tassar för er!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-04 12:44:23

Förstår din oro :( Jag håller tummarna och Nova tassarna för att operationen går bra i morgon!



Vilken lättnad det måste ha varit att komma till arbetsträningen och få ett sådant positivt besked :) Bra med en arbetsterapeut som fixade en sådan bra stol til dig.



Tänker på er. Kramar

Postat av: Daniel

Publicerad 2011-01-04 13:01:00

Håller tummarna HÅÅÅÅÅÅÅRT!!!!!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-01-04 15:54:22

Håller tummen för er. Kram :)

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2011-01-04 22:31:47

Förstår att det är lite nervöst! Håller tummarna för att allt går bra!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-05 00:56:34

Tänker på er och hoppas allt kommer gå finfint! Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-05 11:08:58

Hoppas allt går bra idag. Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela