Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

När man inte orkar...

Publicerad 2011-01-26 15:41:02 i Allmänt,

... får någon annan hoppa in.

Mamma har återigen fått bloggtorka men vet ni?
Då tycker jag vi ska peppa henne med en massa fina ord.

Vad tänker ni på de första ni gör när ni hör ordet - GAMMTACKAN eller KICKI BJÖRNEMALM?

Jag får upp flera ord.

Hon är min mor. Hon är min vän. Hon är vacker som hon är. Hon är en kämpe.

Har ni listat ut vem som skrivit detta inlägg? ;)

Om inte har ni mig här LINA BJÖRNEMALM

Morsan du e fasiken skyldig mig ett gästinlägg nu efter alla jag gjort åt dig;)



Kommentarer

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-26 16:42:14

Kul med gästinlägg :)

Kicki är en omtänksam och rolig tjej, har alltid massa roliga skämt att bjuda på även om hon inte är på topp själv! Kicki är en kämpe ut i fingerspetsarna :)



Kramisar

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-26 16:57:57

Sv: Lite blöt blev jag men jag behövde en dusch ;)Jag är inte direkt någon lättviktare så jisses vad rik jag blir nu ;)Hihi nä men kul att du blev glad :)

Massa kramar

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-26 20:01:03

Alla kan vara lite låga emellanåt, jag är helt säker på att Kicki blir inspirerad igen! Tur att det finns vikarier ibland när man tappar fokus! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-26 20:19:19

Jag har länge undrat varifrån "Gammtackan" kommer...



Bloggtorka drabbas vi alla av, och då är det ju skönt att någon annan kan hoppa in! :)



Sv: Ja, rangordningen ska alltid testas :P

Postat av: Petra

Publicerad 2011-01-26 20:24:44

Kicki har många bollar i luften. En tjej som stretar på. Alltid skoj att kika in här och se hennes underbara bilder. Kicki hoppas att du hitta den snart, Lina det gör inget att du skriver här också men jag läser även din blogg slaviskt hi hi. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-26 20:49:31

Vilken tur att du får lite hjälp med bloggen när du inte orkar.



Kul att eran träning gick så bra :) Synd du bor så långt bort :( För annars hade vi ju kunnat träffas och tränat :)



Hoppas du orkar blogga i morgon, gärna med lite fina kort på dina söta flickor :)

Postat av: Kristin

Publicerad 2011-01-27 18:24:03

Ne det trodde jag faktiskt inte. Din vikt alltså... Men det är ju bara ett nummer. Ett nummer som man själv kan höja eller sänka :)



Läste det inlägget och blev faktiskt väldigt ledsen. Jag känner igen mig allt för väl...



Vill att du ska veta att det är få personer jag tar till mig. Men du verkar vara en helt underbar person. Det lilla vi skrivit har du gjort ett starkt intryck på mig!



Ingen kan slå ner oss, det vet du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela