Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

JAAA, äntligen...

Publicerad 2011-01-30 17:25:17 i Allmänt,

...fick vi till en bra träning med tjejjerna...Kicki och Selma kom ut hit å vi körde igenom alla momenten utom hindret eftersom vi inte har något...vi körde p åskolgården och videofilmade allt...bra nyttigt måste jag säga och jag fick några riktiga aha upplevelser som jag ska ta till mig i träningen...de gjorde ju inget att vi hade strålande sol å de va lagom kallt oxxå för träningen
Nu står fläskfilen å steker på sig i vitlök å lite andra goda krydderier å pommesen e i ugnen...blir ett kort inlägg men hoppas er helg varit bra!! kramiz

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-31 09:12:23

Visst är det härligt när man får till en bra träning :) Bra ni hittade ett bra ställe att vara på utan is hoppas jag.



Hoppas det kan bli lite mera barmark snart, hittade några ställen igår som måste kollas upp mera. Ev kanske man kan valla en korridor där och köra lite uppletande :)



Hoppas solen skiner hos er för det gör den här :) Ska snart ut och gå innan jag ska åka till jobbet.



Ha en bra dag.

Kraaam.

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-01-31 10:05:26

Kul. Filma är kanon verktyg. Hoppas att maten smakade bra vilket jag kan utgå ifrån att det gjorde. Ha nu en underbar vecka och träna på. Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-01-31 11:28:44

Härligt att ni fick ett lyckat lydnadspass :)



Kramar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-01-31 14:24:21

träning och mys - min favvokombination! :)

alltid nyttigt att filma när man tränar, oavsett vad... man får sej ofta en rätt rejäl ögonöppnare.



sv: ja det behövdes verkligen! :)



hoppas du har haft- och får en fortsatt bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela