Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Freeedaaaag!!

Publicerad 2011-01-21 18:06:11 i Allmänt,

...idag blev de arbetsträning för första ggn den här veckan då jag fick en hääärlig hjärnskakning...men de går åt rätt håll nu...
Fick veta att ännu en av mina favvisar har gått vidare till ett bättre liv, hon har legat över ett år i sängen så de va ju en befrielse för henne...OCH jag vet att de va de här hon ville men ändå så blir jag så berörd när de berättar de...
Den här kvinnan va nått utöver de vanliga...stor å stark in i de sista...fick tyvärr inte uppfylla de jag lovat henne pga att jag va hemma i tisadags men hon vet nog att jag hade gett henne de om jag varit där....
Igår var vi nere hos en granne som tänkt sig skaffa hund så vi satt å pratade å hade trevligt---jag som älskar barn fick njuta av tre st i åldrarna 22 mån, 4 och 10 år...var nog mer aktiv med barnen än focuserad på deras funderingar kring hund!!*L*
...idag fick vi tebax "Roddan" så i helgen SKA jag åka in till stan och träna...suger som satan i abstinenstarmen!! =P
Sitter nu med en goer öl å jag som näst intill aldrig går på bolaget tog ett gäng öl å betalade å gick ut...den första jag nu tar e på 7,5%...inte fasen kollade jag upp procenthalten så nu blir de nog ingas fler för mig opm jag ska kunnna ta mina mediciner ikväll...jaja...man kan inte tänka på allt heller!! =P
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll å ta hand om varandra!!!


Saknar mina kiddos nått grymt mycket!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-21 18:25:50

Det är alltid svårt när någon går vidare - även om de själva uttryckt en vilja att faktiskt få lämna allt detta :/



Sv: Lyckligtvis klarade sig bilen helt (vad jag vet), men förra året sabbade vi två bilar - och det blev inte billigt i slutändan!



Ha nu en trevlig fredagskväll, och njut av ölen!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-21 20:11:56

Sv: Ja, det var riktigt skönt att bilen klarade sig - och vi :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-21 21:30:20

// Ett litet massutskick till mina vänner:



Under en längre tid har jag haft en länklista till alla sköna bloggar som jag följer - men nu kommer den att försvinna och i stället ersättas av en helt egen sida. Den hittar man enkelt under "Mina sidor - Favoriter i bloggosfären" (http://henrikolsson.eu/favoriter-i-bloggosfaren/).



Därför får du detta meddelande! Vill du även i fortsättningen hänga kvar så är det bara att skicka en banner med måtten (bredden) 468 px * (höjden) 60 px till [email protected]. Har du inte möjlighet att göra en egen banner så säg till så fixar jag en åt dig med hjälp av någon bild från din blogg.



I samband med att min nya länklista sammanställs kan jag också enklare välja ut en blogg då och då och göra lite extra reklam för den via mina inlägg!



Mvh



|| mannen som kan prata om hundar ||

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-21 23:25:52

Sv: Inga problem! Jag slänger ihop något enkelt av din banner på bloggen :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-21 23:28:31

Ha en bra helg du också :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-22 06:19:29

Haha snygga ungarna! Bäst i teststår det på Linus tröja, hehe! Skönt att få tillbaka bilen, man blir ju som handikappad utan! Ha en trevlig helg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela