Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag...

Publicerad 2011-01-28 08:49:54 i Allmänt,

...ja de har varit dåligt med bloggeriet...har tappat gaisten lite faktiskt...idag ska min stora tjejja få följa med på arb.träningen å få vara "sällskapsdam" hos de äldre...de e två damer som har bett om att få träffa mina hundar men den lilla e alldeles för obstinat att ha som sällskap hos de äldre....min lilla duracell hund skulle nog inte komma i god dager hos de!!*L*...hoppas ni får en bra dag med allt vad de innebär!!! kramelikraaam


Igår em va tjejjerna å jag ute vid Sätravallen å gick på isen


Tjejjerna i lekartagen

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-01-28 12:00:18

Kul att du orkar skriva ett litet inlägg igen :) Förstår att det är svårt veta alla gånger vad man ska blogga om :( Känner så nästan varje dag när jag ska börja blogga att vad ska man skriva??? Men nått lite brukar man få ihop, sen hur intressant det är är en annan sak;)

Blir bättre när man kan börja träna igen för då finns det mera att skriva om :)



Kul att ta med Annie på arbetsträningen :) Hoppas hon skötte sig och att dom gamla tyckte det var kul :) Kan förstå att du lämnade ditt lilla vild djur hemma för det hadenog gått livat till om hon följt med ;)



Hoppas du får en bra fredag :) Själv ska jag snart åka till jobbet vilket är mindre kul :(



Sköt om dig. Kram Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-01-28 12:50:49

hoppas ni får en trevlig kväll och helg!

Postat av: Jonnie Jonsson

Publicerad 2011-01-28 14:30:37

haha jo men de behövs verkligen :) måste få lite muskler iför strandsäsongen haha

Postat av: Jonnie Jonsson

Publicerad 2011-01-28 14:36:51

haha okej :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-28 15:07:09

Vad trevligt för dem äldre att få träffa en av dina hundar :)



Sv: Någon blåmes har inte jag hört, men trevligt ska jag ha i helgen! Sambon är bortrest, så nu kommer jag att kunna leva som gräsänkling hela helgen! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-28 18:25:13

Sv: Ja, det lär bli något sånt - och så några öl! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-28 18:40:14

Sv: Åh, tacos låter underbart!! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-01-29 12:05:26

Sv: Bumbibjörnarna är ju helt underbara :P



Ha en fin lördag ni också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela