Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Pengamakten

Publicerad 2011-02-23 09:45:44 i Allmänt,

...ja nu känns de att man åkt ner på peningafronten från FK...blir på sånt jäkla dåligt humör när man inte har pengar utan måste tänka varenda jävla gång om den saken e nödvändig, måste man äta det eller det??...pengar e då rakt inte allt men de styr mitt liv å då inte i positiv riktining...visst kan man göra saker som inte kostar men vill man göra nån liten ynka grejj så måste man dra in på nått annat heeela tiden...
Det som drog ner ännu mer var den chefen som sitter på jobbet jag arb.tränar på...de fattades folk i fredags...tre timmar vilket hade funkat jättebra för mig att jobba men då säger hon att jag får ju inte kosta några pengar så jag kunde ju jobba på fredagen å sen ta bort tre timmar den här veckan!!!....hur pantad e man då kan ju jag undra???....skulle jag gå in som personal å jobba för noll kronor???...skulle hon göra det?? antagligen inte men har stört mig som fan på den här damen så nu ska jag dra in AF så får de ta en diskussion med henne om vad som gäller när man har folk som arbetstränar...hoppas er dag blir bra!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-23 13:17:39

Vilka puckade människor som tror man vill jobba grattis. Garanterat att hon inte skulle gjort det.

Tråkigt med mera snö. Vi har sol nu. Vet inte hur kallt det är nu, men i morse var det -20 grader ute. Nu slutar jag snart jobba o ska ut o gå.

Postat av: Petra

Publicerad 2011-02-23 21:34:04

Åhh vad jobbigt. Ibland undrar man hur vissa kunde bli chef. Eller händer det något den dagen de får den titeln? TÄNK kvinna innan du pratar. Stå på dig Kicki. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-24 04:47:34

Det är verkligen inte roligt att behöva vända på varenda krona månad efter månad :(



Och FKs regler slår det mesta som är korkat här i världen :S

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-24 08:37:22

Nej inte är det skönt ute nu inte:-( . I morse när jag åkte till jobbet var det -25 grader ute. Inte skönt alls, hoppas det blir varmare under dagen så man kan gå nått när man slutar jobba.

Hoppas du får en bra dag.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-02-24 12:56:07

trist att folk alltid ska försöka utnyttja sånna situationer istället för att ta vara på dom!

FK suger! Gör dom nånsin nått rätt, och i tid??? usch!



sv: tack, ska bli skoj o se resultatet. :) ja, jag tycker själv att tiden gått alldeles för fort sen han föddes. hehe! men men... e la bara att gilla läget.



ha en bra dag! snart är det helg! :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-02-25 09:11:03

Tråkigt med en sådan chef på arbetsträningen, tror tyvärr det är många som utnyttjas av företag när det gäller sådant :( Hoppas att det ska reda upp sig för dig!



Härliga bilder från när din son var hemma, ni såg ut att ha haft det riktigt mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela