Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu har fanskapet...

Publicerad 2011-02-02 14:11:50 i Allmänt,

...dragit igång igen för högtryck!!....ja de e värkmästarn jag tänker på som dragit igång med full styrka i benen igen...när f**n ska de ge med sig??....har ju bytt vårdcentral så jag ska ringa imorgon om  de fortsätter i samma intensiva styrka!!
Hade pratat med min granne i förrgår å vi hade bestämt att vi skulle ut å gå idag vilket inte kändes som någon höjdare men vi packade in tjejjerna och oss å åkte till slottet å gick där en timme...bra att byta miljö på promenaderna både för en själv å hundarna....så nu får ni dras med lite foton igen!!...ha en superbra onsdag å ta hand om er!!


Slottet i Bjärka-Säby


Is


Finns många fina gamla byggnader runt om i trakterna




Alkottar...

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-02-02 17:51:39

Jobbigt att ha så ont. Hoppas att du får en tid så snart som möjligt. Fina kort och super fin miljö. Våren är påväg eller!? Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-02 23:02:54

Inte kul att gå och behöva ha ont :( Hoppas doltorn kan hjälpa dig :)



Ja visst är det kul att gå på lite nya ställen, tror hundarna också uppskattar det :)



Håller tummarna att din värk släpper.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-03 04:51:33

Starkt av dig att bege dig ut trots värken!



Sv: Ja, både cigg och snus luktar gott enligt mig, men jag ska klara det ändå! Snart har det gått 48 timmar! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-04 10:26:11

Är på jobbet nu men min kompis sa det snöade en massa här också :(



Hur är det med benet då. Har du fortfarande ont :( Hoppas du kryar på dig snabbt och akta dig för halkan när du går ut.

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-02-04 10:37:25

Va absolut inte meningen att dra upp inlägget som en pik mot dig. Jag bara fann de igår.



love u!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-05 13:57:43

Sv: Ja, det är en hel del plock med packningen också. Att få med sig allt man behöver under 3 månader är inte det enklaste om det inte får väga hur mycket som helst! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela