Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Den stora dagen...

Publicerad 2011-02-16 08:51:23 i Allmänt,

...ja i dubbel bemärkelse!!...idag fyller min stora kärlek 5 år....och idag så blir Annie min...foderavtalet går ut när hon fyller 5 år å de e ju just idag!!!!


Finns INGEN som gett mig så mycket som hon har gjort...de e henne
jag har att tacka för att jag kommit upp på benen igen...att jag har
ett drägligt liv igen...utan henne vet jag inte vart jag varit idag!!!!!!!!

Självklart betyder mina barn mest av allt men om jag ser till vad jag fått av min fyrbenta kärlek så e hon helt outstanding!!!!

Igår var jag på styrelsemöte för första gången med vår trivselsektor...de va riktigt givande å våra ideer togs emot på ett väldigt positivt sätt....så nu ska vi hoppas på att de kommer igång ordentligt med sektorn...spännande att få va med å starta upp nått nytt!! ha en underbar dag å ta hand om er!!! kramelikraaaaam

..matte har du inget mer godis??

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2011-02-16 17:50:31

GRATTIS, hoppas ni får många fina år till!!!

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-02-16 19:25:54

Ja visst är hon go din fyrbenta "lilla" vän. Hon har faktiskt gjort att jag inte alls är så rädd för stora hundar längre. Jag vet även att det ligger mycket slit och träning för att komma så långt som ni har kommit. Mycket beror på dig Kicki. LOVE YOU.

Kramis.

Postat av: Petra

Publicerad 2011-02-16 20:18:03

Ge Annie en blöt puss från mig och Dino. Jätte roligt verkligen toppen. Du får berätta sen vad ni kommer fram till att göra för förändringar. Spännande. Jag får en känsla av att du mår bättre. Det gläder mig jätte mycket. Ta hand om dig. kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-16 20:26:47

Förstår du är glad idag då Annie blir 5 år och ditt fodervärdsavtal. JÄTTE GRATTIS till dig och Annie och som nu slipper bli parad :)



Sv. Ja visst blev framsidan fin :) Har äntligen skickat iväg lite bilder till min kompis som fixar min hemsida.



Ge Annie en stor grattis puss från mig och Vinja :)

Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-02-16 20:36:08

grattis till 5åringen! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-16 21:13:26

Grattis till tösen och till att hon är din från och med idag! :)



Sv: Ja, jag ska redogöra för omgivningen vad jag tycker om den :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-02-16 21:53:04

Grattis till fina 5 åringen! Härligt att hon är din "på riktigt" nu, måste kännas skönt! Ge henne en puss från mig!

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-02-16 23:50:04

Grattis skruttan:D

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2011-02-17 13:56:32

GRATTIS till Annie och dig! Nu är hon DIN! HÄRLIGT!!! Kram från oss

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2011-02-20 18:25:44

Grattis i efterskott Annie! Härligt att hon äntligen är din!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela