Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blomsterbud...

Publicerad 2011-02-17 07:24:44 i Allmänt,

...igår ringde de å sa att vi fått blommor som skulle levereras, de skulle va till John så jag ringde å berättade det för honom...både han å jag funderade på vem de kunde va ifrån...John va inte hemma när de kom å jag öppnar inte de som e hans men när han väl kom hem så va blommorna till mamsen....20 fina tulpaner i olika färger från hennes ena valps ( Sabai) familj...de va rätt rörande...blev så himla glad att man tänker på mamsens födelsedag....även om jag berättat de så va de en gullig gest....




Annie älskar ju grönsaker så de blev en grönsak å korv å skinka dessert! =P
Nova fick ju naturligtvis oxxå... vi firade ju att hon bott hos oss i ett år!!!

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-17 08:30:06

Åhh vad fint. Det blev så att jag ockås blev rörd. "Godiset" ser så fint och färgglatt ut. Förstår att hon blev glad. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-02-17 08:50:11

Så fint gjort :)



En liknande godisskål brukar våra få ibland också :)



Sv: Tack så mycket! Jag kurerar mig fortfarande mot förkylningen, men känner mig betydligt bättre idag! :)



Ha en fin dag ni också!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-02-17 11:11:11

Stort grattis till både Annie och dig! :)

aaaah... den där skålen skulle ju tom. jag kunna tänka mig att tömma. hehe!



sv: hehe! där ser man... tänkte jag inte ens på... vi var nog mer inne på att det inte fanns några rätt alls på bilden! haha!



förresten... vad använder du för hundpåsar? :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-02-17 11:56:32

Vad kul att en av valpköparna skickar blommor på Annies födelsedag :)



Ser gott ut det som ligger skålen, förstår det var uppskattat :)



Sv. Blev tyvärr inte så mycke sömn då jag vaknade redan kl 11 :(

Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-02-17 13:22:29

så snällt! :D hihi!



ja, vissa gånger man kommer till dagis så blir man ju ganska knäckt. när man har isadora med också, då borde de ju se att man kanske behöver MER hjälp, inte mindre! :/

ibland tänker de nog bara lite för lite, misstänker jag... ujja. men hoppas deet går bättre idag. ska strax hämta hem storkillen. Pöss!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-02-17 14:56:26

Jätte bra början för att locka fler som vill träna hund. Jag känner igen mig i mycket av det du skrev att alla börjar prata tävling men alla vill faktiskt inte tävla men vill gärna träffa hundvänner och duktiga sådan är ett +. Jätte bra jobbat Kicki du är perfekt för den rollen tror jag. Kram

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-02-17 19:25:26

smaskens:D

Hoppas ni får super mysigt i helgen.önska jag med kunde komma:(

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-02-17 21:09:32

Gud vad gulligt med blomsterbudet :) Förstår att du blev rörd :)

Fin bild på Annie med tulpanerna med :)



Kramis

Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

Publicerad 2011-02-18 01:27:34

värt att testa messmör då med andra ord. will do! om jag kommer håg o köpa det förstås... ska kika på citygross!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela