Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

För två år sedan...

Publicerad 2011-12-21 09:06:40 i Allmänt,

...fick jag vara med om nått alldeles speciellt...Annie fick 7 små underverk, däribland vårt lilltroll som kom som nr 5 i skaran....de e en upplevelse vill jag lova även om de var med lite skräckblandad förtjusning...orolig för att de skulle hända Annie nått under resans gång men oxxå med spänning, de blev 6 tikar å en hane...vi trodde de var klart efter att de 6 tikarna kommit å Annie kändes tom men 9 timmar efter den sista tiken kom de en liten hane...
...den här händelsen e något jag alltid kommer att bära med mig....

Jag har varit dålig sen i söndags så de har varit väldans lugnt på fronten...var ute med Panken, John, Siv och Urban å spårade i söndags morse Annie gick så himla bra och glänste verkligen i spåret och budföringen, hennes gnista för spår har ju inte legat på topp direkt men i söndags så var glädjen tebax....Lilltroll spårade oxxå...nu så har de ju ändrat reglerna för både lydnad å spår så nu ska någon annan lägga spåret åt en inför tävling å de var nyttigt att Urban la vårt spår...hon gick jättebra i början men strulade till de vid slutet...men jag skickade på henne från sidan för att se om hon hittade tebax till sitt spår å de gjorde hon...

Vill oxxå passa på att önska er alla en trevlig jul...


Sju i rad


Nova var huvudtiken och hade lite vitt på bröstet å underläppen


Liten å go...





Är du min mamma eller???




Utslagen fröken




Å så de där fåniga julkortet matte ska ta!!..
vi önskar iaf alla en härlig jul!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-12-21 09:27:46

Ja visst är det en helt otrolig upplevelse att få vara med på en valpning :) Förutm Vinja valpning så har jag ju haft möjligheten att få vara med om 3 till, den sista för bara 3 veckor sen. Verkligen härligt men ändå lite pirrigt.



Vad kul att ni varit ute och spårat o det gick bra :) Här har vi inte tränat på jag vet inte när :( Jag skäms verkligen. Men hon har ju iaf fått motion och en massa fysträning, så vi har ju inte bara legat på latsidan ;)



Vad kul att ni fått lite snö ni också, hoppas verkligen att den får bli kvar. Här är det lite över nollan just nu så jag hoppas det blir kallare så den inte smälter bort.



Sköt om dig och ha en bra dag :)

Kram

Postat av: Spanaren

Publicerad 2011-12-21 10:43:33

Men så fina bilder ... och så mycket kärlek ... gillar glad.



Är det du på bilderna?



Grattis Nova och du har du verkligen kommit till de som älskar dig och så skönt att få bo med sin vackra mamma också ;.)



Hur har du varit dålig vännen? Krya på dig!

Nu ska jag länka till dig/ kram



Ps God Jul

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-12-21 19:56:22

Dem är verkligen små guldklimpar!! :)



Jag förstår att ni behöll en av dem - och hon måste helt klart vara den finaste av dem!! :)



Vi fick ju träffa henne i somras!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 12:21:03

God Jul vännen till dig och de och God Jul till dina söta hundtjejer / kram Sokko och hans mattte



Ps Fyller dig med ännu mera av hälsosamma energier

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-12-22 21:35:07

Underbara bilder...tänk vad tiden går och dom växer!



Kul med spår också :)



Önskar dig en mysig julhelg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela