Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Foton från helgen...

Publicerad 2011-08-10 10:14:09 i Allmänt,

...då mina barn var här och även den övriga familjen...Lina kom i torsdags med sina hundar och Andreas...resten kom i lördags, Linus kom direkt från Cypern och blev kvar till i söndags....har blivit lit träning med Lina och hennes Luzza...
Vet inte riktigt varför jag mår som jag gör med allt känns verkligen så jävla segt å att kliva över den där tröskeln varenda dag suger verkligen...medicinerna har inte börjat verka än....sover mest hela dagarna förutom i helgen...tur jag har tjejjerna för de måste ut å få sitt men förövrigt händer inte så mycket här... finns väl perioder här i livet då man inte vet vad man ska göra och vad som e bäst för en själv...många tankar som florerar över VAD jag ska göra framöver med mitt liv...


Lina och Luzza


Lina med knähunden Nova


Mina fina <3<3


Försökte spärra in de med kompostgallret så de inte kunde
åka hem, inte ofta vi ses alla tre tillsammans! Lyckades dock inte...


Minsta syrran med sina barn, Hanna och Emma


...och fina Sussi, söstra mi


Johns dotter Cornelia


John med Linas Tilda


Min underbara Linus...




Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-08-10 12:16:20

Härligt med familj! :)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-08-10 15:02:35

Mysigt att ha familjen hemma:) Kram

Postat av: Ann-Margret o Vinja

Publicerad 2011-08-10 16:29:20

Men vad tråkigt att du inte mår så bra :( Hoppas verkligen att din medicin börjar att hjälpa snart då så du börjar känna dig bättre snart.



Som du säger att tur man har sina hundar för annars skulle man nog inte alls rycka upp sig utan bara sitta hemma.



Nån promenad blev det inte idag :( Gick ut strax efter halv 8 i morse och hörde då hur det började att åska en massa. Sen kom regnet och det har nu regnat hela jävla dan :( Vette fan hur jag ska få några kort till bloggen idag ;)



Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-08-12 09:47:17

sv: ja man kan ju alltid hoppas. :) annars är det mest en skoj grej.



hoppas allt e bättre me dej?! nu är det snart helg, uuuunderbart!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-08-14 11:52:32

Sv: Det är så härligt när det "klickar" mellan hund och ägare redan från början :)

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-08-15 09:08:25

ja de måste jag säga att din kille är ju skitsnygg haha

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-08-15 20:46:59

Fina foton som vanligt

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-08-16 01:07:13

<3 kom hit o andas lite lantluft de gör fan susen för... livet!!!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela