Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

är inte överrens...

Publicerad 2011-08-27 14:25:32 i Allmänt,

...med kameran, e så darrhänt så fotona blir inget vidare...Rebecca och jag har samma kamera så vi satt å gick igenom en del saker på den som vi har testat idag...blir så suuur när de ser så bra ut i kameran å sen bara e ett "blurr" av fotona...grrrr.... var ute å körde igenom hundarna i lydnad idag å Annie var riktigt alert och Nova skötte sig bra oxxå trots att de va massa vilt lukter som hon speedade igång på innan vi började träna....









Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-08-27 19:04:28

Att lära sig en ny kamera kan verkligen ta tid. Du som köpte dig en bra kamera som inte bara är att sikta och trycka kan jag förstå det är svårt att lära sig.

Vet bara med min lilla fjutt, hittar ju nya saker lite då och då som gör man får bättre kort. Sen gäller det ju bara komma ihåg på vilken inställning man hade tills nästa gång ;)

Men jag tycker du får bra bilder, det är bara att testa sig fram så kommer du nog bli nöjd till slut :)



Kram

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-08-28 10:13:43

Finns det så man kan sätta till ett stativ? Jag tänkte så det blir mer stabilt? Men jag tycker att det blir jätte fina bilder, kan bero på att jag nästan alltid tar med min kamera ;-). Ha en fin söndag. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela