Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mysfaktor...

Publicerad 2011-04-23 15:09:31 i Allmänt,

...har de varit idag...sovmorgon vilket de mer eller mindre aldrig infinner sig...men vaknade kvart över åtta i morse... inte illa!. Ut med tjejjerna å frulle...tvättade några fönster i v-rummet sen fixade jag till fika, blåbärspaj, kaffe, vaniljsås å sen åkte vi ner till Sätravallen å njööööt i fulla drag...Nova drog ner å badade direkt å Annie den fulingen som måste lockas i med boll i vanliga fall hon for i vattnet fort som ögat...ajaj inget bra då hon ju har livmoderinflammation...fick upp henne iaf så hoppas att de inte har gjort någon skada...blev en hel massa foton så jag delar med mig av ett gäng...ha en bra påskafton å ta hand om er...


Annie njuter i fulla drag

Vackra lilltroll

De gick ner utan problem!!*L*

Fanns fler som var spekulanter på fikat!

...de luktar godis ur mattes mun, Nova vill ha...

...klart att Annie oxxå ska ha...

Annie var rätt pigg så de blev en liten dragkamp

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-04-23 19:28:58

Åhh vad härligt det ser ut!

Blåbärspaj. Vill också ha.... ska se vad Coop har att erbjuda i morgon hi hi jag är ju inte så duktig som du och bakar. Vad fin du är i håret. Är du nyfärgad eller är det din riktiga? Det riktigt glänser. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-04-23 23:53:33

Men jösses, tycker du kvart över 8 är sovmorgon....Kan jag nog inte tycka. Den där pajen ser verkligen smakig ut, den hade jag också gärna satt tänderna i :)



Härliga bilder på dig och vovvarna :)



Ha en fortsatt trevlig helg du som får vara ledig. Själv sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 6 så man får gå hem och sova lite.



Kram.

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-04-24 10:08:45

Se där - någon har redan fått sig ett dopp!! :)



Håller vädret i sig kan man nog sticka iväg till nästa helg och bada vovvarna utomhus! :)



Sv: Ja, det är faktiskt underbart att kunna vakna upp till denna stillhet i skogen! :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-04-24 18:46:33

Mysigt ni har haft det :) Annie verkar vara mycket piggare av bilderna att dömma :)



Kramisar

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-04-24 20:01:59

Hej! Varit inne och läst lite,en mkt trevlig blogg! :)

Du har otroligt fina rottisar :)

Ha det gott!

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-04-24 20:19:20

Sv: Ja, ju varmare desto bättre!! :P

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-04-25 10:14:44

Åh vilka härliga bilder! Fikat såg inte dumt ut det heller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela