Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lördag å kurs...

Publicerad 2011-04-02 15:02:02 i Allmänt,

..åkte inte in själv till kursen utan John åkte...orkar verkligen inte träffa fok när värken jobbar för högtryck...tyvärr så har den hållt på sen sent måndagkväll...sover bort dagarna å går bara ut med tjejjerna så de får sitt...att folk har så svårt att förstå detta...jag vill inget hellre än att få komma igång å jobba, jag trivs med min arbetsträning men när jag inte orkar med mig själv hur f**n ska jag då orka med andra människor???
Jag gick en promis med Annie å många pauser efter vägen i skogen, Annie e fortfarande inte i form å de märktes...hon lunkade sakteliga efter...blodproverna visade ingenting så de va ett bra besked...kanske e skendräktigheten som tagit så hårt på henne....Blev iaf lite foton från hennes å min promenad


Jag lättar jag flyger...



Myrorna jobbar febrilt...

Satte mig brevid denna lilla vårbäck som porlade så gott
å fåglarna kvittrade så ljuvligt!!!

På väg hem genom sista delen av skogen...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-04-02 15:15:06

Hoppas att värken släpper någon gång så du slipper hålla dig hemma :(



Sv: Ja, tjoa gärna till om era vägar leder er förbi oss någon gång! :)

Postat av: Petra

Publicerad 2011-04-02 15:15:18

Åhh vad jobbit. Men gör det som känns bäst för dig och strunta i vad andra tror sig veta för den som vet hur du mår är bara du. Ta hand om dig och tjejerna. Styrke kram från mig och Dino

Postat av: ciina

Publicerad 2011-04-02 16:30:14

Lilla tjejen då. Hoppas hon piggar på sig!



Härliga bilder från naturen, den porlande bäcken ser lite så där magisk ut :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-04-02 17:10:04

Jag förstår precis hur du menar, det är jobbigt att träffa andra människor när man har värk :( Tur att du har John så han kunde ta Nova till kursen.



Skönt att du fcik lite kvalitets tid med Annie, hoppas hon blir bra nsart. Nog kan skendräktigheten spöka, Nova blev dålig i magen nu sist hon var skendräktig och det tror jag berodde på att hon hade fullt med mjölk i tuttarna så dem var sprängdfyllda. Dem kan ju få feber och så då, mjölkstockning :(



Kom ihåg att värken inte är ditt fel!



Styrkekramar

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-04-02 17:59:20

Positivt med proverna, men förstår vrkligen din oro. Det har ju varit mycket med dina fyrbenta vänner.

Hoppas du själv kommer att må bättre snart, för det är ju som du skriver inte roligt att vara med andra när man mår pyton...

Tänker myckt på dig min vän Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-04-02 20:12:54

SV: Men Kicki, det är ju det som är meningen :) Du får alltid ringa eller maila eller vad som helst om du vill, det vet du :)



Kramis

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-04-02 21:41:22

Men usch stackars dig som har så mycke ont :( :( Jag lider verkligen med dig. Önskar jag kunde hjälpa dig....

Vilken tur att John åkte på kurs med Nova när du inte orkade och att du och Annie fick lite egen tid :)

Hoppas att Annie kryar på sig snart nu också så du slipper oroa dig för det också.



Ha det så bra och krya på dig.

Kram.

Postat av: Jeanette & Sly

Publicerad 2011-04-03 11:18:34

Tråkigt att "värkmästaren" inte vill ge sig:( Annie är nog inne i skendräktigheten, kommer ihåg hur loj hon var förra våren. En del tikar är ju väldigt påverkade av sina hormoner, förhoppningsvis är det bara det som "spökar"... Hoppas att Husse & Nova hade roligt på kursen! Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela