Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Varför??...

Publicerad 2010-09-07 06:56:04 i Allmänt,

...blev så jäkla ledsen igår när jag fick läsa om att Johns kompis son blivit påkörd av tåget...en ung grabb på 19 år fick sätta livet till...ett liv som nyss börjat...vet inte några detaljer bakom det men oavsett om de va mening eller inte så e de fruktansvärt tragiskt...mina tankar går till Micke å mamman till grabben å alla runt omkring som kände honom...det e dessutom Mickes enda barn...kan inte samla tankarna till något vettigt att skriva men känner bara mer å mer att man måste ta tillvara tiden med sina barn å nära å kära...man kan aldrig veta vad som händer i livet å de e väl tur de!!...




Vi kanske ALLA borde stanna upp å reflektera över livet, vad vill vi, vad kan vi göra å framför allt...ge den du möter ett leende...kanske e de någon som behöver de just idag...någon som ser en...ett leende kostar inget men kanske förgyller de någons dag

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-07 08:32:51

Tänk att så enkla fina ord kan sitta mitt i prick. Jag tog till mig av det du skrev och skickade genast ett SMS till alla i min fina familj. Du är en verkligen en fin person, ta hand om dig. Kramizzzzzzzz

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-07 16:03:41

Fruktansvärt det som har hänt :( 19 år är ingen ålder, han hade ju hela livet framför sig :( Stackars alla hans anhöriga och familj :(

Tänker på det fina du har skrivit, önskar jag hade fler människor runt omkring mig som är som du. Är så jäkla ensam ofta men tur att jag har alla fina bloggar att läsa =)

Sv: Lite långt att åka för att tävla hihi. Kul om du skall anmäla dig till appellen. det tycker jag absolut du skall göra om du känner för det för Annie verkar så duktig i spåret :)



Kramar

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-07 16:22:10

Sv: Åh nej vad hemskt :(

Jag har inte så många runt omkring mig just pga denna värk. Precis som du säger så är det få som förstår :( Därför har jag valt bort en del människor och en del har valt bort mig men då var de inte värda min vänskap heller hehe.

Så gullig du är som erbjuder sängplats :) Jag skall fundera på det, jag fyller nämligen år den 20 oktober så det beror lite på vilken helg tävlingen är? Sen vet jag inte hur det blir med löp heller, trodde hon skulle löpa nu i september men hon verkar dra ut på det hihi.

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-07 18:22:45

Usch, så fruktansvärt :( 19 år är ju ingen ålder alls!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-07 19:19:54

Sv: Ja, verkligen :( Man önskar bara att man kunnat se signalerna i tid så man kunnat förhindra vad som skett. :(

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-07 19:56:58

Sv: Oki då vet jag :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-07 20:02:19

Sv: Du får framföra mitt djupa deltagande till hans familj :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela