Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Uställningen...

Publicerad 2010-09-26 21:34:51 i Allmänt,

...gick som skrivet innan bra, e jättenöjd med kritiken Nova fick... Men stör mig jävligt mycket på vissa som tror de kan göra som de vill eller rättare skrivet...fega jävlar som går å ber en annan person att framföra sina åsikter... grejjen var att Nova gruffade med min dotters Rottis som stod före oss i kön in till utställningen å polis som Annie e så skulle hon naturligtvis va med...John drog till sig Nova som morrade å reste ragg...då går en person som stod där å som jag känner igen från andra utställningar, denne gick då  fram till en annan person å framför en åsikt som denne ska framföra till mig, nämligen att Nova hade gjort utfall mot ett barn å att jag skulle hålla distans med henne??...QUE???...här e en anledning till att jag inte gillar utställningar å dessa rövslickerier å påhopp utan substans...efter utställningen åkte vi till Nynäs å lånade uppfödarens lgh eftersom hon jobbade dygn å slutade 10 idag på fm...sen blev de valpträff å kul å se Annies fina valpar...lägger upp lite foton från utställning å valpträff...



Lina med Luzza


Maria med Isa som dessutom blev 2 med HP


Annie med 6 av sina 7 valpar
Doris, Sabai, Nova, Annie, Elsa, Bobbie och Moses

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-27 08:10:36

Tråkigt att det förekommer "slickeri" även där. Utfall mot barn? Var det din dotter de menade? Kul att du ändå känner dig nöjd med resultatet. Ser fram emot bilderna du lägger upp senare. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-27 10:30:08

Fina vovvar! Så sugen man blir på att skaffa hund igen. :) Skoj att det gick bra för henne också!



sv: njae, fick la mer ont av att bara stå still rakt upp o ner... tär på min rygg! Sen bilfärden hem (55 mil) satt vi 3 bak vilket inte var så värst bekvämt.



ha en bra dag!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-27 12:06:46

Folk borde helt klart lära sig hålla käften i stället för att göra onödiga uttalanden :/



Jag skulle inte överleva 5 minuter på en utställning eftersom jag skulle tända direkt på en sån sak :P



Sv: Jo, det gick bra för Emmelie och Challe - han fick en pinne till i hoppklassen och en rosett för agilityn :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-27 15:44:30

Fan för folk som håller på sådär :( Så jävla lågt och fegt av dem!!!



Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-27 16:31:04

Mamma blev d några fler bilder på mig o luzza från utställningen? Vill gärna ha dem i sånt fall!

Postat av: Mita

Publicerad 2010-09-27 17:45:52

Ja du, rövhål finns det gott om på utställningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela