Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Trött men nöjd...

Publicerad 2010-09-04 20:02:39 i Allmänt,

...efter en dag med Annies kullbror Deus med matte Cissi...Nova e ju i höglöp nu så han fick de lite jobbigt å försökte sätta på Annie ett flertal gånger ist då Nova fick va i ett separat rum...vill ju inte att de ska bli nått tok med tjuvparning....orkar inte skriva så mycket men lägger upp lite foton på syskonen som i mina ögon e otroligt lika!!... i morgon bitti ska jag va i stan kl 9 för spår...så de blir en tidig kväll för mig!! ha de bäst!!



Deus och Annie






två i rad*L*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-04 21:05:00

Jag tycker också att dem är väldigt lika :) Kul att se bilder på dem tillsammans :)

Lycka till med spåret i morgon!



Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-05 12:05:10

ja dem e lika:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela