Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner mig...

Publicerad 2010-09-09 10:01:46 i Allmänt,

...jäkligt låg just nu...vet inte alls vad de e som händer just nu...ingenting känns bra...värken jobbar för högtryck å värken under fötterna har satt in...jobbigt att gå å de e den värsta värken just nu. Att inte känna den här glädjen med skogspromenaderna e nog värst. Hade kurs med Nova igår å hon e verkligen en pärla som har mycket vilja att lära sig saker...åkte hem tidigare från kursen för jag kände mig helt off när de gör ont för varje steg jag tar å  bara stå stilla gör de ännu värre...
På måndag ska jag till ett ställe för att se om jag kan börja arbetsträna där...känns inte helt rätt denna platsen men ska iaf kolla upp den...e på ett äldreboende i stan...
Har iaf kommit igång med bakeriet lite så nu finns det matbröd å bullar här hemma...vet inte när jag bakade sist men de e nått jag saknat att göra märker jag nu. Bakade alltid mat å fikabröd på nätterna när jag jobbade på ett boende.
I kväll ska jag spåra med Annie om jag orkar, blir heeelt slut av värken å vill helst bara krypa ner under täcket å bara få vara i fred men tjejjerna behöver ju sitt...hoppas allt e bra med er å ta hand om varandra

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-09 11:06:21

Krya på dig. Ta hand om dig och fråga efter hjälp. Många gör det för sällan. Men tänk vad glad du blir när du kan hjälpa någon. Tänk på det. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-09 11:22:11

sv: ja de e skönt när det funkar och rullar på... hoppas bara det håller i sej. :)



usch, va trist att vara trasig. Krya på dig!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-09 22:26:35

Fy så jobbigt med värken, hoppas den lättar lite snart, skönt att du kom dig iväg till skogen, det brukar hjälpa lite tycker jag.

Jag sänder lite styrkekramar till dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela