Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner mig...

Publicerad 2010-09-23 08:40:55 i Allmänt,

...väldigt taggig idag...igår var de kurs för Nova å innan den passade jag på att köra lydnaden med Annie inför Apelltävlingen, Panken hjälpte mig med kommenderingen och vi fick bra kritik så de kändes bra...den gick riktigt bra men måste traggla vidare på framåtsändandet...de känns som om hon börjar greppa det. Nova har jag inte tränat så mycket under dessa två v sedan sista tillfället...linförigheten börjar sitta rätt hyfsat men en del andra moment funkar desto sämre...men tränar man inte ihärdigt så kan jag ju inte kräva att Nova ska kunna det heller.
varannan vecka e de mycket med kurser må och on sen två dagar med spårgänget. Idag ska jag arb.träna igen ist för på fredag...
Den här årstiden e ju sååå underbar med alla färgskiftningar i skogen men de e absolut inget vidare för kroppen, känner mig som en värkande klump å de tär på humöret, känner mig fast i det här å blir på så fruktansvärt dåligt humör när kroppen inte vill de jag vill...nätterna e ett enda vändande på sig i sängen då värken triggar på den sidan jag ligger...sömntabletterna hjälper väl till en del att få sova de som stör mig allra mest e alla dessa piller jag måste stoppa i huvudet...vill inte äta en massa men ska vardagen funka någorlunda så e de ett måste...näppedi ska inta frullen å sen göra så lite som möjligt innan arbetsträningen kl 14...ha de gott å ta hand om er!!!


Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-23 09:11:22

Försök att vila nu innan du går till jobbet. Gosa med djuren det brukar få upp humöret. Sköt om dig. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-23 11:22:23

Visst är det skönt med alla färgförändringar som sker runt om oss just nu - och luften är så sval och skön att andas :)



Sv: Ja, morgontimmen är den bästa för vovvepromenader :)



Ha en fin dag!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-23 12:53:00

hoppas det blir bättre med kroppen!



sv: tack! (tror jag?) :)

ha en bra dag!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-23 13:14:09

Bra att du är taggad och att träningen gick så bra med Annie :)

Min kropp mår heller inge bra nu så jag känner igen varje ord du skriver. Men jag gillar hösten med alla dess färger så tur är väl det :)



Hoppas du blir bättre snart och får sova lite mer!



Sv: Ja det var en som kommenterade att det var bär från liljekonvaljen :) Har aldrig sett det tidigare :) Fina är dem :)



Kramar

Postat av: stina

Publicerad 2010-09-25 13:35:51

Ja, nu är det riktiga värktider, för mig också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela