Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag har varit dålig...

Publicerad 2010-09-29 09:19:33 i Allmänt,

...på att blogga ett tag å de har väl med motivationen att göra...helgen har som skrivet varit fulltecknad med utställning å valpträff...John var ledig i måndags å vi var till veterinären med Nova, hon har ju fått knälar i huvudet vilket inte e så trevligt...vi ska ta bort dessa den 11 okt å ta biopsier på dessa...lite oroande e de allt...
Jag åkte på en släng av magsjukan oxxå i måndags så min arb.träning blev de inget av med men idag ska jag iväg.
Igår blev de bak av bullar och matbröd å sen iväg å spåra med tjejjerna, Annies spår e bara helt katastrof så vi får höja motivationen ännu mer för hennes del, Nova spårade jättebra med John....kanske ska köra Nova på spåret å Annie i lydnaden på tävlingen??!!!! =P
Idag blir de tvätteristugan, arb.träning å sen in å köra lydnad med tjejjerna på klubben...får passa på när jag får hjälp av Panken för Annies del...Nova kör jag innan!!....
Ha en underbar dag å på tal om de tionde så e de nog dax att leta fram mössa å vantar för nu e de kyliga morgnar å kvällar!!

Kommentarer

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-29 14:11:34

usch! hoppas du mår bättre nu!? magsjuka är ju inge skoj alls. :/



sv: jodå, vi hade verkligen jätteskoj! :)



ha en bra dag!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-29 14:12:50

Skönt att du har blivit bättre. Magsjuka kan man gärna vara utan. Lycka till på träningen ikväll. Jag ska också gå kurs ikväll, jag längtar!!!!! Kram

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-29 14:53:39

Oj undra vad det kan vara för knölar? Hoppas att det inte är något!

Annie kommer spåra bra på tävlingen :) Tänk positivt så kommer det gå kalas. Hon är en klippa :)

Jobbigt med magsjuka, skönt att du är bättre nu iaf :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-29 15:38:48

Hur går det med arbetsträningen? :)



Hoppas att det går bra hos vet med Nova! :)



Sv: Ja, luften är så skön att andas nu :)



Postat av: Daniel

Publicerad 2010-09-30 10:50:35

å lycka till nu med träningen å tvättandet!!!

Postat av: stina

Publicerad 2010-09-30 20:32:27

Det är inte alltid jag skriver ett inlägg men jag läser din blogg, kram stina.

Postat av: Mita

Publicerad 2010-10-01 07:53:20

Ha nu en skön helg med start idag!

Och massor med kramar till er alla..

Postat av: Micke

Publicerad 2010-10-02 18:26:52

Hejsan Vännen... Fattar inte hur jag kan tillåta mig själv att INTE besöka din blogg när du fotar så ögonen får en eye-gasm...



Ska bättra mig... Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela