Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag ångrar mig...

Publicerad 2010-09-15 07:43:22 i Allmänt,

...men nu e de försent! =(....Annie har varit så otroligt spårnoga men efter spåret igår fick jag en rejäl tankeställare....vi har anmält oss till apellen i okt å som hon spårade igår så vill jag bannemig inte va med....här letade hon harskit å rådjursskit som hon rullade sig i när vi spårade....japp...min spårande lilla kossa gjorde inte bra ifrån sig, vet att man inte ska hänga upp sig på de här men de e nervpirrande ändå pga att vi inte kört så mycket... däremot så spårade Nova helt klart godkänt...lite mer fart i henne, sen hade jag gjort en vinkel före en höbal som var väldans otäck...morrade, gruffade och nosade innan hon gick vidare på spåret...idag ska jag iväg å kolla på en arb.träningsplats här i Bestorp på ett serviceboende...så NU hoppas jag att jag kan få komma igång!!

..kommer gärna på morgonen å
Annie sover gott i husses säng när han åkt till jobbet!!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-15 08:32:27

La hon sig i husset säng efter rullningen av bajs? Eller har du tvättat henne innan ? Åhh vad jag känenr igen det där! Jag ger dig all kraft jag har för tålamod. Lycka till på jobbet! Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-09-15 09:40:53

Ge inte upp än, det hon kanske bara hade en dålig dag? :/



Sv: Tack så jättemycket! :)



Lycka till med arb.trän! :)

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-09-15 10:40:13

Det kanske bara var en engångsföreteelse, du skall se att nästa spår går bättre så tappa inte hoppet än! Annie är ju så duktig tjej :)

Jag tycker iaf att det är kul att du har anmält dig till apellen :)



Lycka till idag när du kollar in arbetsträningsplatsen!



Kramar

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2010-09-15 14:35:42

Men du skulle ju va tyst om tävlingen;) där sprack den:D



Ja halsbandet va skit snyggt!! vilka underbara vänner man har som skickar presenter så där.

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-09-15 17:20:32

Den kenneln har jag aldrig hört talas om förut. Måste jag kolla upp ^^ Båda två verkar vara fina hundar och stamen ser ju inte helt fel ut.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-09-16 09:32:17

sicken härlig bild! :)



sv: ja de behövs ibland. hehe!



ha en skön dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela