Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Veterinären avklarad...

Publicerad 2010-10-25 17:26:17 i Allmänt,

...för Annies del å de va ju ingen rolig historia, trots medicin så har hon ett väldigt kladdigt öra å halsen såg inte alls så trevlig ut så nu fick hon nått dunder som ska ta bort infektionerna å återbesök nästa torsdag. Har inte provsvaren på Novas biopsier kommit imorn så ska veterinären ringa dit å stöta på. Hennes stela leder ska hon kolla upp på torsdag då hon har gått på smärtlindring å inflammatoriska preparat så då visar de sig ju inte på de sättet som hon hade gjort utan medicineringen....vädret har varit fantastiskt idag å tjejjerna å jag har utforskat miljön runtomkring här där vi bor å de e bara så underbart vackert kring vattnet med omnejd...har hittat ett nytt "filosiferingsställe" där jag absolut kommer gå till fler gånger....lite foton kan jag väl bjuda på ( precis som om jag aldrig gjorde de annars) =P


Här kan man ju sitta å drömma sig bort en stund!*L*


kikar jag åt andra hållet ser jag detta...en mysig liten udde
som fylld av berghällar å vacker utsikt


denna lilla gubbe stod vid en sommarstuga, tyckte han va lite söt!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-25 18:24:44

Vi håller tummarna för Annies del! Hoppas verkligen att det löser sig!



Sv: Ja, nog kan man ha det som verksamhet, men inte kan jag väl ta betalt för sånt :P

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-25 20:07:08

Stackars Annie som inte blir frisk. Jag hoppas innerligt att den nya medicinen hjälper!

Fint ställe du har hittat, på översta bilden ser det lite ut som ett av mina ställen :)Söt gubbe du hittade :)



Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-25 20:19:48

Sv: Vi får väl se :P Det är ju inte så komplicerat att bygga lite rejälare hundgårdar, men många skulle nog inte fastna för tanken att förvandla hela innegården till en labyrint av hundgaller :P

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-26 09:14:43

Här hemma håller vi tummar och tassar på att dunder medecinen ska ge bra resultat och så snabbt som möjligt.

Underbar plats att sitta och fundera på. Ha en bra vecka. Kram Petra

Postat av: Jessica & tjejerna

Publicerad 2010-10-26 11:19:02

Är det du som är gammtackan!!! :) Har undrat lite men nu förstod jag! Du finns på flera ställen, hoppas vi ses snart, synd att inte söket blev av i söndags men fy vilket väder

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-26 14:59:14

Men vilken otur du har med vovvarna :( Hoppas den där dunder medicinen hjälper så Annie slipper ha ett kladdigt öra och hals.



Vad bra att vädret varit toppen i alla fall så ni kunnat ha det skönt ute :)



Håller alla tummar och tassar vi har för att dina vovvar ska vara friska snabbt :)



Kram Kram!!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-26 17:42:42

Sv: Ja, visst var det en vacker morgon denna dag :)



Ha en fin kväll!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-10-29 16:18:02

Så vackra bilder! Tråkigt att inte hundarna är fräscha. Hoppas infektionerna ger med sig och att Novas provsvar är bra.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela