Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ringde upp en...

Publicerad 2010-10-20 09:29:16 i Allmänt,

...jättetrevlig kvinna i morse från v-centralen...hon bad om ursäkt för i förrgår å ringde bara för att säga att min läkare var hemma å vabbade så hon skulle återkomma när han kom tebax...detta var en annan kvinna än den som ringde i förrgår så hur hon visste om de här de vet jag faktiskt inte...men glad blev jag även om de inte e hon som ska be om ursäkt för sin kollega.
Igår blev de varken arbetsträning eller kurs med Annie, nog för att jag alltid har värk men denna värken i benen gör mig snart tokig, tog mig runt Skruvkulla med tjejjerna som e en 3 km å de tog sin lilla tid...ikväll e de kursavslutning för Nova och jag ska nog pallra mig dit...tror vi kör igenom alla momenten som en tävling...vill ju få med mig lite ideer på hur jag ska fortsätta träna med lillan...nu ska jag lägga mig i soffan å glo på tvn en stund, e ju arb.träning idag å jag ska ta mig dit hade jag tänkt...ha de bäst å ta hand om er...har förresten varit rökfri sen 16 sept...de ni!! men har ju oxxå gått upp en massa i vikt vilket känns skittråkigt då jag ändå gick ner 11 kg =(

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-20 10:14:50

Tack för tipsen! Jag ska absolut testa med bollen.

Härligt rökfri så länge håll ut det blir bättre. Här kommer massor med energi kramar fån mig.

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-20 11:25:47

skevt att hon ska behöva be om ursäkt för sin kollega, men kanske är en "känd surkärring". :)

hoppas värken blir bättre! vet hur det är att gå runt o ha ont, gör det själv för tillfället. :( trist är det!



härlig "pussbild" på er vid bordet! :D



sv: han klabbade faktiskt inte ner sej så mycket... den här gången ska la tilläggas. hehe!

Tack! :)



Ha en bra dag!!!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa

Publicerad 2010-10-20 11:26:28

och Grattis till icke-rökningen förresten! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-20 12:10:35

Se där: ett lyft för vc även om det var fel person som bad om ursäkt!



Sv: Mja, jag tyckte väl inte att texten blev jättebra - men något måste man skriva så folk vet att man lever :P



HA en fin dag!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-20 14:43:43

Där ser man, bra att de ringde tillbaka från vårdcentralen men ursäkten skulle ju komma från rätt person!

Hehe vet du, nu läste jag tokigt. Tyckte det stod Skruvknulla hihi.

Lycka till på kursen ikväll och du är jätteduktig som har varit rökfri så länge :)



Sv: Tack igen för gratulationen



Kramar

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2010-10-20 17:35:18

Tråkigt att du ska behöva ha så ont, det är ju verkligen onödigt. Hoppas du får komma till läkaren snart. Det låter ändå som en bra VC, jag har ännu inte fått provsvar på prover som togs december 2009 och får dem nog inte heller :) Synd bara att inte rätt person ringde och bad om ursäkt.

Härligt att du slutat röka. Över en månad också! Grattis även om jag förstår att viktökningen inte känns rolig.

Hoppas du kom iväg till arb. träningen och kursavslutningen.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela