Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mysteriet e löst!!*L*

Publicerad 2010-10-01 08:48:56 i Allmänt,

...haha...har vid flera tillfällen känt blöta fläckar på kuddar, sängkläder å även mina byxor....nu på morgonen så ser jag att lillan ligger å "snuttar" på överkastet i sängen å de e rejält blött nu!!*L*
Novas knölar blir bara större och igår så märkte vi att hon skallbenet sjunkit in lite på hjässan...var i kontakt med veterinären idag igen å vi ska dit på tisdag med henne...f**n så orolig jag blir för de här e ju inte normalt heller...
Idag blir de arb.träning med promenad med de härliga damerna...jag blir så glad när jag kommer dit för de e alltid ett glatt tillrop när jag kommer men visst finns de saker som gör en ledsen oxxå när man ser hur livet sakta börjar sipra ut å man kan inget annat än sitta å försöka få de att känna sig trygga å må så bra som de bara kan den sista tiden...själv så e jag inte rädd för döden, min tro att vi fortsätter ett liv efter döden gör mig trygg i den, de jag kan känna rädsla för e HUR jag kommer att dö, att behöva lida innan döden befriar en e väl den största rädslan i de här.
Ska åka in till stan å köra ett spår med Annie i kväll...får hjälp av Panken som stöttar oss i vått å torrt...lydnaden e jag inte orolig för på tävlingen men spåret...hua...inte många veckor kvar...men vi fick upp ett intresse sist vi körde...hade plastdosor med kattmat i som va väldans gott å hon spårade superbra i motivationsspåren!!...Hoppas att ni får en bra helg med allt vad de innebär....imorn ska jag träffa min son...längtar verkligen massor!!!...sen ska vi fara till Linde å gratulera min systerdotter som fyllt 19 å så ska vi fira John oxxå i efterhand...söndag blir de tidigt ut å spåra OM vi inte blir kvar hos Linus till på söndag....som skrivet, ha en bra helg!!!...tjjiiiingeeeeliiiing!!!


<3


Dimman ligger tät på morgnarna, e lite mystik över de hela!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-10-01 10:17:58

Jag vill också passa på att önska er en bra helg. Ser ut som om ni har mycket inplanerat. Ta hand och dig och dina kära. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-01 14:07:37

Hoppas verkligen att det löser sig med den lilla :S

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-01 14:28:44

Du får ha en trevlig helg och som jag sagt tidigare så tänker jag på er och håller tummarna för Nova!



Kramisar

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2010-10-02 18:52:37

Ja ibland undrar man hur människor är funtade=/. är helelr inte så förtjust i utställningar=/ men tycker det är roligt när de går bra för dom man känner=). Hoppas det inte öär ngt farligt med Nova då. Tråkigt med Malin,denna sjukdom är ett rent helvete=/, undra hur den uppkom egentligen=/. Tycker bara den drabbar fler & fler hela tiden & yngre människor också. Ja du vet ju om att min mamma har canser men nu ska hon iaf få komma på besök på Karolinska Institutet, så får vi se vad de säger där. Ha de bra & pussa tjejerna från mig & Edvin. Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-03 20:29:47

Sv: Nej, jag är inte heller så glad för höga höjder, men man får försöka ibland :P



Ha en trevlig kväll du med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela