Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp då e helgen...

Publicerad 2010-10-18 10:16:27 i Allmänt,

...till enda...lördagen var vi bortbjudna på mat hos Niclas å Åsa...fick plankstek å efterrätt som jag aldrig ätit förut riktigt gott måste jag skriva!!...blev inte så sent då jag skulle upp 05 på söndagen då vi debuterade i Apellspåret med ett stort jasså!!....spåret nollade vi på då hon hade en massa godsaker hon hittade i spåret, å pricken över iet var väl en stor hästblajja bredvid spåret....hade ju det på känn eftersom hon varit så ointresserad av spåret sista månaden, trots en massa motiveringsspår så ville de sig inte. Körde iaf lydnaden trots att vi inte kunde bli uppflyttade men körde de som en träningsgenomgång...även här så blev de några runda siffror å här blev jag verkligen förvånad för lydnaden har varit riktigt bra...men de e ju ingen robot man har att göra med så även våra fyrbenta vänner kan ju ha dåliga dagar de med!!...vi hade iaf trevligt å åskådarna fick sig väl ett gott skratt åt Annies ärevarv med apporten runt planen....vackert väder å trevligt sällskap gjorde vår dag helt underbar! Hoppas er helg varit till belåtenhet!!


Min underbara lilla pärla!!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-18 12:59:55

Huvudsaken ni hade roligt!

Prinsens bitande har blivit bättre som tur är:)

Har du fått svar på Novas prover??



Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-18 13:36:53

Ja huvudsaken är väl att ni hade roligt och sen att ni lyckades underhålla publiken är väl ett stort plus hihi.

De har ju sina dagar vovvarna och rottisen är ju lite speciell, den är inte alltid på humör. Inte min Nova iaf.



Kramar

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-18 14:16:27

ja huvudsaken är att ni hade skoj, lite bjuda på skratt e aldrig fel!:)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-18 16:51:30

Plankstek är riktigt gott! :)



Klart att en vovve kan ha en dålig dag - det är bara att traggla vidare :)



Sv: Ja, jag hoppas också att helgen kommer snabbt! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2010-10-18 19:42:45

Sv: Ja, visst är det märkligt hur halkan kan överraska oss varje år vid samma tid! :P

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2010-10-18 21:20:24

Vilken otur ni hade då på eran appell tävling :( Det går säkert bättre nästa gång :)

Som du säger är det ju huvudsaken ni har kul, sen roade ju ni publiken också ;)

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2010-10-18 21:29:36

Tråkigt att det inte gick denna gången men ni tar det säkert nästa gång! :)

Postat av: Jeanette,Sly & Enya

Publicerad 2010-10-18 22:11:06

Trist med tävlingen, hoppas ni tar nya tag & finputsar formen till nästa tävling:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela